Szczycimy się świadczeniem usług dla praktycznie całego przekroju demograficznego polskiego społeczeństwa.
Wśród blisko 5,9 miliona naszych klientów kontraktowych są przedstawiciele każdej grupy społecznej, chyba wszystkich profesji i ogromnej większości miast, miasteczek i wsi w Polsce. Polsat, Plus i Polsat Box (wcześniej Cyfrowy Polsat) na stałe wpisują się w codzienne życie prawie połowy polskich domów – to zaufanie traktujemy jako zobowiązanie do świadczenia usług najwyższej jakości. Statystycznie każdy Polak albo ma telewizję Polsat Box, albo telefon lub Internet od Plusa, albo zna kogoś, kto korzysta z naszych usług.
DOŚWIADCZENIE OFEROWANE KLIENTOM POPRZEZ WYBRANE USŁUGI ŚWIADCZONE PRZEZ GRUPĘ POLSAT PLUS:
- Bezpieczeństwo (Plus, Netia)
- Rozrywka (Polsat, Polsat Box, Interia, Netia, Polsat Box Go, Polsat Go)
- Emocje (Polsat, Polsat Box, Netia, Polsat Box Go, Polsat Go)
- Mobilność (Plus, Polsat Box Go, Interia, Netia Go, Polsat Go)
- Dostęp do sieci (Plus, Netia)
- Informacje (Polsat, Interia, Polsat News)
Certyfikat ISO 9001: 2015 w zakresie "Sprzedaż produktów i usług telekomunikacyjnych oraz energii elektrycznej, obsługa i utrzymanie klienta"
Certyfikat ISO 14001: 2015 w zakresie "Sprzedaż produktów i usług telekomunikacyjnych oraz energii elektrycznej, obsługa i utrzymanie klienta"
Raport Zrównoważonego Rozwoju Grupy Polsat Plus za 2023
Raport Zrównoważonego Rozwoju Grupy Polsat Plus za 2022