Klienci

Szczycimy się świadczeniem usług dla praktycznie całego przekroju demograficznego polskiego społeczeństwa. 

Wśród blisko 5,9 miliona naszych klientów kontraktowych są przedstawiciele każdej grupy społecznej, chyba wszystkich profesji i ogromnej większości miast, miasteczek i wsi w Polsce. Polsat, Plus i Polsat Box (wcześniej Cyfrowy Polsat) na stałe wpisują się w codzienne życie prawie połowy polskich domów – to zaufanie traktujemy jako zobowiązanie do świadczenia usług najwyższej jakości. Statystycznie każdy Polak albo ma telewizję Polsat Box, albo telefon lub Internet od Plusa, albo zna kogoś, kto korzysta z naszych usług.

DOŚWIADCZENIE OFEROWANE KLIENTOM POPRZEZ WYBRANE USŁUGI ŚWIADCZONE PRZEZ GRUPĘ POLSAT PLUS:

  • Bezpieczeństwo (Plus, Netia)
  • Rozrywka (Polsat, Polsat Box, Interia, Netia, Polsat Box Go, Polsat Go)
  • Emocje (Polsat, Polsat Box, Netia, Polsat Box Go, Polsat Go)
  • Mobilność (Plus, Polsat Box Go, Interia, Netia Go, Polsat Go)
  • Dostęp do sieci (Plus, Netia)
  • Informacje (Polsat, Interia, Polsat News)

klienci.jpg

Certyfikat ISO 9001: 2015 w zakresie "Sprzedaż produktów i usług telekomunikacyjnych oraz energii elektrycznej, obsługa i utrzymanie klienta"

Certyfikat ISO 14001: 2015 w zakresie "Sprzedaż produktów i usług telekomunikacyjnych oraz energii elektrycznej, obsługa i utrzymanie klienta"

Raport Zrównoważonego Rozwoju Grupy Polsat Plus za 2023

Raport Zrównoważonego Rozwoju Grupy Polsat Plus za 2022

Raport Zrównoważonego Rozwoju Grupy Polsat Plus za 2021

Raport społeczny online 2020

Nasi klienci i widzowie w raporcie 2020

Ostatnia aktualizacja 18.11.2024