Widzimy potencjał w każdym z kilku tysięcy pracowników Grupy. Chcemy ich motywować i inwestować w ich indywidualny rozwój.
Proces rozwoju opieramy o zasadę 70-20-10:
- 70 - rozwój przez doświadczenie (zadania, udział w projektach),
- 20 - rozwój przez relacje z innymi (dzielenie się widzą, informacja zwrotna, coaching i mentoring),
- 10 - rozwój przez udział w szkoleniach (kursy szkoleniowe, dofinansowanie studiów, nauka języka angielskiego, Akademia Menedżera).
Poza wynagrodzeniem finansowym każdemu pracownikowi Grupy oferujemy szereg benefitów. Chcemy, aby były one nie tylko motywacją i zachętą, ale również wyrazem podziękowania za codzienną pracę. Jednocześnie część benefitów stanowi wsparcie w osiągnięciu równowagi pomiędzy pracą a życiem prywatnym.
Wybrane benefity dostępne dla pracowników Grupy Polsat Plus:
- abonamentowa opieka medyczna,
- program sportowy,
- promocje pracownicze,
- ubezpieczenie na życie,
- oferty specjalne teatrów,
- eventy i konkursy pod patronatem partnerów biznesowych,
- specjalne oferty rabatowe na wakacje i ferie zimowe.
Wsłuchujemy się w potrzeby szkoleniowe naszych pracowników. Oferujemy tradycyjne kursy (zewnętrzne i wewnętrzne), które umożliwiają zdobycie lub podnoszenie kwalifikacji pracowników oraz coraz szerszą ofertę szkoleń online. Posiadamy także własną platformę szkoleniową „Akademia Wiedzy” i unikalną ofertę Akademii Menedżera. Pracownicy mogą ubiegać się także o dofinansowanie studiów podyplomowych czy nauki języka angielskiego.
Jesteśmy otwarci na młodych
Od lat zapraszamy młodych ludzi na staże i praktyki. To najlepszy sposób, aby zdobyć później zatrudnienie w naszym przedsiębiorstwie.
Półroczny, płatny staż to idealny sposób na zdobycie praktycznej wiedzy i umiejętności. Każdemu stażyście zostaje powierzony jeden projekt lub konkretne zadanie techniczne do wykonania.
Dla studentów, którzy stawiają pierwsze kroki na rynku pracy, przygotowaliśmy Program Praktyk Letnich. Są one płatne i trwają minimum dwa miesiące. Każdy praktykant współpracuje z zespołem w ramach jednego z obszarów biznesowych, m.in. IT, Marketingu, Sprzedaży i Zarządzania Bazą, Urządzeń Konsumenckich czy Finansów.