Cyfrowy Polsat S.A. i TVN S.A. podpisały porozumienia przedłużające obecną współpracę na dystrybucję płatnych i bezpłatnych kanałów nadawanych przez TVN.
Porozumienia obejmują dziewięć kanałów Grupy TVN dystrybuowanych dotychczas przez największą polską platformę satelitarną Cyfrowy Polsat: TVN, TVN7, TTV, TVN24, TVN Meteo, TVN Style, TVN Turbo, TVN 24 Biznes i Świat i Mango24 wraz z wersjami HD. Dzięki nowym uzgodnieniom wkrótce w ofercie Cyfrowego Polsatu pojawią się wersje HD programów TVN24, TVN Turbo i TVN Style.
TVN S.A. jest wiodącym nadawcą telewizyjnym w Polsce. W ofercie TVN znajduje się jedenaście kanałów telewizyjnych: TVN, TVN7, TTV, TVN24, TVN Meteo, TVN Style, TVN Turbo, iTVN, TVN 24 Biznes i Świat, Mango24 i NTL Radomsko. Sukces TVN opiera się na wprowadzaniu prawdziwie pionierskich form w polskich mediach oraz utrzymywaniu wysokiego poziomu innowacyjności oferty programowej, w większości wyprodukowanej lokalnie. Oferta TVN obejmuje produkcje własne TVN, w tym cieszące się ogromną popularnością światowe formaty rozrywkowe oparte na licencjach zagranicznych (np. „Mam talent!”, „Masterchef”, „X Factor”, „Top Model”, „Project Runway”), największe hity filmowe i seriale telewizyjne, programy informacyjne oraz produkcje zagraniczne.
Stacja TVN jest uznawana za jeden z kanałów, który w największym stopniu przyczynił się do rozwoju wolnych mediów oraz do rozwoju technologicznego i profesjonalizacji dziennikarstwa w Polsce. W 2014 roku TVN został uznany przez miesięcznik „Media i Marketing Polska” za Nadawcę 20-lecia, a przez magazyn branżowy „Press” za Telewizję 25-lecia. Wg raportu Instytutu Monitorowania Mediów z 2014 roku kanał główny TVN i stacja informacyjna TVN24 uzyskały pozycję najbardziej opiniotwórczych stacji telewizyjnych w Polsce ostatniej dekady.
Cyfrowy Polsat jest największym dostawcą płatnej telewizji w Polsce oraz czołową platformą satelitarną w Europie pod względem liczby klientów. Świadczy 4,4 miliony usług płatnej telewizji dla klientów w całym kraju. Wysokiej jakości treści programowe, w tym 26 kanałów nadających pod marką Polsat oraz autorskie produkcje i formaty głównego kanału POLSAT, które biją rekordy popularności wśród widzom, oferuje w różnym zakresie drogą satelitarną, przez Internet za pośrednictwem największej polskiej telewizji internetowej IPLA oraz w ramach usługi TV Mobilna świadczonej w technologii DVB-T. Strategią programową platformy satelitarnej Cyfrowego Polsatu jest oferowanie szerokiego portfolio pakietów z kanałami dla całej rodziny w konkurencyjnych cenach. Obecnie zapewnia ona klientom dostęp do ponad 140 kanałów polskojęzycznych, obejmujących wszystkie główne stacje naziemne dostępne w Polsce oraz liczne kanały sportowe, filmowe, informacyjne, edukacyjne, rozrywkowe, muzyczne oraz dla dzieci. Operator dostarcza swoim klientom także nowoczesne usługi dodatkowe pozwalające im czerpać jeszcze więcej radości z rozrywki telewizyjnej – Multiroom HD, Catch-up TV, VOD Domowa Wypożyczalnia Filmowa, PPV.