Grupa Polsat-Interia nr 1 na platformie mobile oraz w topowych kategoriach tematycznych

Data: 
04 lut 2025

Grupa Polsat-Interia od czterech miesięcy jest liderem na platformie mobile wśród wydawców internetowych w Polsce. Według badań Mediapanelu (styczeń) portal Interia oraz serwisy Polsatu łącznie zaangażowały 19,91 mln użytkowników (RU). Wyprzedziły m.in. Grupę RAS Polska (19,75 mln RU) i Grupę Wirtualna Polska (18,46 mln RU). Grupa Polsat-Interia wygrała kategorię mobile w 2024 roku.   

Grupa Polsat-Interia kontynuuje trend z ubiegłego roku, kiedy najczęściej (dziewięciokrotnie) wygrywała na rynku na platformie mobile. Według badań Mediapanelu w styczniu wyprzedziła Grupę RAS Polska o 165 tys. RU oraz Grupę Wirtualna Polska o 1,46 mln RU.   

Grupa Polsat-Interia nieustannie umacnia pozycje w topowych kategoriach tematycznych w Polsce. Pomponik.pl (lider 2024 roku) w styczniu osiągnął największy zasięg wśród serwisów plotkarskich. Jego bezkompromisowe podejście do show-biznesu doceniło 6,16 mln internautów (RU). Wyprzedził m.in. serwisy Plejada.pl (5,82 mln RU) i Pudelek.pl (5,31 mln RU).   

Zielona Interia (lider roku 2024) to najczęściej odwiedzany w styczniu serwis ekologiczny w kraju (3 mln RU). Deccoria.pl (lider roku 2024) przyciągnęła największą liczbę internautów (3,42 mln RU) poszukujących informacji i porad z kategorii „Wyposażenie wnętrz i ogród”. Z kolei Interia Biznes osiągnęła najlepszy wynik w historii (7,14 mln RU).   

Grupa Polsat-Interia jest nr 1 wśród wydawców serwisów pogodowych. Z prognoz Interia Pogoda oraz Twoja Pogoda w styczniu skorzystało łącznie 7,48 mln RU. Wydawca wygrał także w kategorii „Nauka i technologia”. Serwisy Interia Geekweek, Zielona Interia i Antyweb.pl łącznie wygenerowały zasięg na poziomie 5,45 mln RU. 

grupa_polsat_interia_nr_1_grafika_pr.jpg

 

 

Kategoria: 
Ostatnia aktualizacja 06.02.2025