Ruszyła nowa kampania reklamowa Polsat Box i Plusa z Jackiem Braciakiem, Wojciechem Mecwaldowskim i Filipem Orlińskim promująca najnowszą, wyjątkową ofertę łączoną operatorów.
W osobnej kampanii Polsat Box zapowiada najbardziej emocjonujące wydarzenia sportowe najbliższych tygodni – wszystkie mecze siatkarskich Mistrzostw Europy, Ligę Mistrzów UEFA i wielkoszlemowy US Open, które będzie można obejrzeć w kanałach sportowych dostępnych w ofertach Polsat Box.
Szok! Telewizja Polsat Box z Disney+ i Światłowód Plusa już za 19 zł/mies.
Od 17 sierpnia w ofercie łączonej klienci mogą kupić telewizję Polsat Box z Disney+ i światłowodem Plusa już za 19 zł/mies. przez cały pierwszy rok po rabatach. Spot telewizyjny z Jackiem Braciakiem Wojciechem Mecwaldowskim i Filipem Orlińskim wykorzystuje słowo „szok”, które podkreśla wyróżniki najnowszej oferty: jej bardzo korzystną cenę, ale także wysoką jakość usług, z których skorzysta cała rodzina. Rodzice docenią telewizję w wysokiej jakości obrazu, młodzi fani gier online niezawodny i szybki Internet, a dzieci - najnowsze propozycje jednej z najpopularniejszych na świecie platform streamingowych Disney+.
Kampania promująca ofertę łączoną Polsat Box i Plusa jest prowadzona w telewizji (stacjach Polsat, TVN, TVS i kanałach tematycznych), radiu i Internecie.
Spot TV można obejrzeć TUTAJ
Z najnowszymi promocyjnymi ofertami „Telewizja Polsat Box z Disney+ i światłowód Plusa już za 19 zł/mies.” można zapoznać się TUTAJ.
Metryczka kampanii
Nazwa: „Szok! Telewizja Polsat Box z Disney+ i Światłowód Plusa już za 19 zł/mies.”
Marka: Polsat Box i Plus
Kreacja: Freundschaft
Produkcja: TFP Mariusz Matwiejczuk
Postprodukcja: wideo – Televizor; audio – Ztudio&Burza
Reżyser: Piotr Janowski
Media: TV, online, radio
Dom mediowy: iProspect, MediaPlus
Kampania sportowa Polsat Box
Ruszyła także kampania promująca wielkie wydarzenia sportowe, jakie można oglądać w kanałach Polsat Box: trzymające w napięciu siatkarskie Mistrzostwa Europy z udziałem naszych reperezentacji kobiet i mężczyzn (kanały Polsat Sport), nowy sezon Ligi Mistrzów UEFA (wszystkie mecze w kanałach Polsat Sport Premium) oraz ostatni wielkoszlemowy turniej tego roku, US Open z broniącymi tytułów mistrzowskich – Igą Świątek i Carlosem Alcarazem (kanały Eurosport).
Najpopularniejsze kanały z najważniejszymi wydarzeniami sportowymi, którymi żyje Polska i świat, kibice znajdą w ofertach telewizyjnych Polsat Box, w dowolnej technologii – satelitarnej, kablowej IPTV i internetowej z dekoderem.
Kampanię sportową zaplanowano w telewizji, m.in. w Polsacie, kanałach tematycznych Telewizji Polsat, TVN i kanałach tematycznych TVN Warner Bros. Discovery.
Spot TV można obejrzeć TUTAJ
Z najnowszymi promocyjnymi ofertami „Telewizja nawet 12 miesięcy bez opłat na start” można zapoznać się TUTAJ.
Metryczka kampanii:
Nazwa: „Największe sportowe emocje – teraz w Polsat Box!”
Marka: Polsat Box
Produkcja: TFP
Postprodukcja: TFP
Media: TV (m.in. Polsat, kanały tematyczne Telewizji Polsat, TVN, kanały tematyczne TVN Warner Bros. Discovery)
Dom mediowy: iProspect