15 maja 2017 roku biuro reklamy Polsat Media rozpoczyna współpracę ze Screen Network SA, liderem polskiego rynku Digital Out Of Home. Nowy produkt w ofercie Polsat Media, łączący ekrany należące do Screen Network oraz sieć PRN, będzie dostępny pod nazwą Polsat Media AdScreen i będzie oferowany domom mediowym.
W skład Polsat Media AdScreen wejdą ekrany LED City, zlokalizowane przy najbardziej uczęszczanych arteriach drogowych, ekrany Indoor, znajdujące się w największych galeriach handlowych, dworcach kolejowych, lotniskach, stacjach benzynowych i sklepach wielkopowierzchniowych oraz w 45 hipermarketach Carrefour na terenie całego kraju.
Ekrany LED City cechuje najwyższy poziom jakości – każdy z nich posiada powierzchnię obrazu cyfrowego 46m2. Jest to największa, ustandaryzowana sieć ekranów LED City w Europie. Ekrany Indoor są zlokalizowane m.in. w sieciach Media Markt i Saturn, kasach PKP Intercity, salonach prasowych Inmedio, Hubiz oraz na lotniskach – Relay, Discover i Virgin. Sieć Carrefour TV to ekrany zlokalizowane w hipermarketach w dwóch głównych ciągach komunikacyjnych, alei głównej oraz strefie TV Wall, dostępne w 33 miastach w Polsce.
W ramach współpracy z Polsat Media, Screen Network będzie zarządzać całą siecią ekranów LED - ich planowaniem, edycją i raportowaniem kampanii reklamowych w oparciu o własną platformę technologiczną Digital Signage. Reklamy będą zarządzane on-line z możliwością dopasowania preferencji reklamodawców do konkretnych lokalizacji i czasu emisji. Sieć ekranów LED będzie powiększona o kolejne lokalizacje. Za rozwój tej sieci będzie odpowiedzialna firma Screen Network.
„Digital Out Of Home to przyszłość reklamy zewnętrznej. Nawiązanie współpracy ze Screen Network, liderem rynku DOOH w Polsce, pozwoli uzupełnić naszą ofertę o kolejny, atrakcyjny dla reklamodawców segment” – uważa Stanisław Janowski, managing director Polsat Media.
„Rozwój DOOH jest nieunikniony - jest to proces, którego nie da się zatrzymać. Wspólnie z Polsat Media otwieramy nową perspektywę współpracy tworząc różnorodne i ciekawe w treści pakiety skierowane do klientów domów mediowych i agencji reklamowych” – twierdzi Agnieszka Godlewska Dyrektor Zarządzająca Screen Network S.A.