Polsat Media nawiązuje współpracę ze Screen Network. Powstaje Polsat Media AdScreen

Data

15 maja 2017 roku biuro reklamy Polsat Media rozpoczyna współpracę ze Screen Network SA, liderem polskiego rynku Digital Out Of Home. Nowy produkt w ofercie Polsat Media, łączący ekrany należące do Screen Network oraz sieć PRN, będzie dostępny pod nazwą Polsat Media AdScreen i będzie oferowany domom mediowym. 

W skład Polsat Media AdScreen wejdą ekrany LED City, zlokalizowane przy najbardziej uczęszczanych arteriach drogowych, ekrany Indoor, znajdujące się w największych galeriach handlowych, dworcach kolejowych, lotniskach, stacjach benzynowych i sklepach wielkopowierzchniowych oraz w 45 hipermarketach Carrefour na terenie całego kraju. 

Ekrany LED City cechuje najwyższy poziom jakości – każdy z nich posiada powierzchnię obrazu cyfrowego 46m2. Jest to największa, ustandaryzowana sieć ekranów LED City w Europie. Ekrany Indoor są zlokalizowane m.in. w sieciach Media Markt i Saturn, kasach PKP Intercity, salonach prasowych Inmedio, Hubiz oraz na lotniskach – Relay, Discover i Virgin. Sieć Carrefour TV to ekrany zlokalizowane w hipermarketach w dwóch głównych ciągach komunikacyjnych, alei głównej oraz strefie TV Wall, dostępne w 33 miastach w Polsce. 

W ramach współpracy z Polsat Media, Screen Network będzie zarządzać całą siecią ekranów LED -  ich planowaniem, edycją i raportowaniem kampanii reklamowych w oparciu o własną platformę technologiczną Digital Signage. Reklamy będą zarządzane on-line z możliwością dopasowania  preferencji reklamodawców do konkretnych lokalizacji i czasu emisji. Sieć ekranów LED będzie powiększona o kolejne lokalizacje. Za rozwój tej sieci będzie odpowiedzialna firma Screen Network. 

Digital Out Of Home to przyszłość reklamy zewnętrznej. Nawiązanie współpracy ze Screen Network, liderem rynku DOOH w Polsce, pozwoli uzupełnić naszą ofertę o kolejny, atrakcyjny dla reklamodawców segment” – uważa Stanisław Janowski, managing director Polsat Media.  

„Rozwój DOOH jest nieunikniony - jest to proces, którego nie da się zatrzymać. Wspólnie z Polsat Media otwieramy nową perspektywę współpracy tworząc różnorodne i ciekawe w treści pakiety skierowane do klientów domów mediowych i agencji reklamowych” – twierdzi Agnieszka Godlewska Dyrektor Zarządzająca Screen Network S.A.

Kategoria
Ostatnia aktualizacja 23.05.2017