Polsat Media Biurem Reklamy Telewizyjnej 2017 w raporcie "Media i Marketing Polska"

Data: 
27 lis 2017

W corocznym badaniu przeprowadzonym przez redakcję "Media i Marketing Polska", Polsat Media zostało najwyżej ocenionym biurem reklamy spośród wszystkich biur reklamy telewizyjnej działających na polskim rynku. W zastosowanej skali, gdzie 5 jest oceną maksymalną, ogólny wynik Polsat Media wyniósł 4,41 – to  najlepszy wynik od 2004 roku!

W badaniu przeprowadzonym przez Kantar MillwardBrown respondenci podkreślali, że Polsat Media szybko i wyczerpująco odpowiada na brief, a przede wszystkim budzi zaufanie i daje poczucie bezpieczeństwa. Biuro posiada opinię solidnego partnera, którego oferta jest dokładnie dopasowana do oczekiwań i potrzeb klientów. W większości badanych obszarów Polsat Media wypadł lepiej niż w ubiegłym roku, a niemal wszystkie wyniki są wyższe niż średnia rynkowa. Na uwagę zasługują zdecydowane wzrosty w sekcjach, w których do tej pory biuro radziło sobie słabiej niż bezpośrednia konkurencja – „Oferuje atrakcyjne formaty i rozwiązania” oraz „Profesjonalnie obsługuje kampanie internetowe”. 

Redakcja "Media i Marketing Polska" doceniła zmiany, jakie zaszły w Polsat Media w 2017 roku. Portfolio kanałów tematycznych poszerzyło się o 10 nowych stacji: 4Fun TV, 4Fun Dance, 4Fun Gold Hits, AMC, Polonia 1, Tele 5, Novela TV, Water Planet, Da Vinci Learning i Golf Channel. Biuro wprowadziło nowy produkt o nazwie Polsat Media Display, który łączy zasięgowe i tematyczne serwisy internetowe w jeden pakiet, umożliwiając zakup powierzchni reklamowej zarówno w modelu programatycznym jak i bezpośrednim. Polsat Media rozpoczął również współpracę z influencerami, tworząc platformę Polsat Media AdTube, a także firmą Screen Network, działającą na runku Digital Out-of-Home, tworząc produkt Polsat Media AdScreen, łączący ekrany należące do SN oraz sieć PRN, działającą w hipermarketach Carrefour.

 

Załączone pliki: 
Kategoria: 
Ostatnia aktualizacja 27.11.2017