Stacja wciąż numerem jeden po 8 miesiącach (styczeń – sierpień)
Telewizja POLSAT w okresie letnim, tj. w okresie od 1 czerwca do 31 sierpnia, była najchętniej oglądaną stacją, notując średnie udziały w grupie komercyjnej na poziomie 12,1% SHR. Polsat wyprzedził w rankingu TVN oraz oba kanały telewizji publicznej. Polsat jest również liderem oglądalności w grupie komercyjnej za okres pierwszych ośmiu miesięcy tego roku.
Wśród najchętniej oglądanych wakacyjnych pozycji programowych Polsatu znalazły się Disco Hit Festival Kobylnica 2015, który zgromadził 2,5 mln widownię, dwa dni festiwalowych muzycznych emocji z Disco pod Gwiazdami, które oglądało odpowiednio 2,1 i 2,5 mln widzów, i Zielonogórska Noc Kabaretowa z którą bawiło się przed telewizorami niemal 2 mln widzów. Na bardzo dobry wakacyjny wynik stacji wpływ miały również m.in. polskie klasyki komediowe „Kogel – Mogel” (2,3 mln), „Galimatias czyli Kogel – Mogel II” (1,9 mln) i „Seksmisja” (1,9 mln) oraz filmy: „Drużyna A” (2,1 mln), „2012” (1,8 mln), „Anioły i demony” (1,8 mln), „Faceci w czerni 3” (1,7 mln) czy „Niesamowity Spider Man” (prawie 1,7 mln).
Udziały Grupy Polsat za sezon wakacyjny to: 24,7% SHR w 16-49 i 22,6% SHR w grupie wszystkich badanych 4 +.
Telewizja POLSAT jest też liderem oglądalności w grupie komercyjnej po 8 miesiącach tego roku – z udziałem na poziomie 13,1% SHR, zaś w grupie wszystkich badanych jest druga z wynikiem 11,5% SHR. Z kolei Grupa Polsat za okres pierwszych ośmiu miesięcy roku ma udziały na poziomie: 24,4% SHR w 16-49 i 22% SHR w grupie wszystkich badanych 4+.
(dane: Nielsen Audience Measurement)