Grupa Polsat najlepsza w lipcu. 25% udziałów w grupie komercyjnej

Data: 
03 sie 2015

Grupa Polsat znów najlepsza. W lipcu antena główna i kanały tematyczne zgromadziły łącznie 25% udziałów w grupie komercyjnej. Naszą najszerszą i najciekawszą ofertę programową znów najchętniej wybierali widzowie poszukujący świetnej rozrywki, dobrego kina i sportowych emocji.

Świetny wynik zanotował również Polsat, który w lipcu był liderem wśród 4 największych stacji o zasięgu ogólnopolskim notując 12% SHR udziałów w rynku. Wśród najchętniej oglądanych pozycji programowych były Disco Hit Festival Kobylnica 2015, który zgromadził 2,5 mln widzów, oraz m. in. polskie komediowe klasyki „Kogel – mogel” (2,2 mln), „Galimatias czyli Kogel – mogel II” (1,8 mln), „Sami swoi” (1,9 mln) i „Seksmisja” (1,9 mln). Przypomnijmy, że Polsat od początku roku, aż 6 krotnie był liderem w grupie komercyjnej i z wynikiem 13,2% SHR udziałów jest najchętniej oglądaną stacją w tym roku.

W grupie Polsat największe udziały poza anteną główną w lipcu zanotowały TV4 (3,8%), TV6 (1,7%), Polsat 2 (1,6%), a także Polsat Sport (1%), Polsat News (0,92%) i Polsat Sport News (0,81%).

(dane: Nielsen Audience Measurement)

Kategoria: 
Ostatnia aktualizacja 18.08.2015