Zebraliśmy ponad 1,5 miliona złotych dla chorych dzieci, podopiecznych Fundacji POLSAT.
Charytatywny MIKOŁAJKOWY BLOK REKLAMOWY nadany 6 grudnia o godzinie 18:45 przyciągnął przed telewizory 41.7% widzów w grupie 16-49*. Dzięki tak licznej widowni, która obejrzała MIKOŁAJKOWY BLOK REKLAMOWY, według wstępnych oszacowań udało nam się zebrać kwotę 1.567.572,70 złotych, czyli o 67 tysięcy złotych więcej niż w ubiegłym roku! To wielki sukces akcji przeprowadzonej przez Telewizję Polsat i Polsat Media. Cała kwota zostanie przekazana na leczenie i rehabilitację dzieci - podopiecznych Fundacji POLSAT. W tym roku już po raz kolejny MIKOŁAJKOWY BLOK REKLAMOWY można było obejrzeć także w Internecie dzięki telewizji internetowej Ipla, na stronie www.ipla.tv, w aplikacjach IPLA na komputery, tablety oraz smartfony oraz na wybranych telewizorach Smart TV.
Serdecznie dziękujemy wszystkim firmom, które zdecydowały się w tym roku wesprzeć naszą akcję! Szczególne podziękowania należą się firmom:
NIVEA Polska Sp. z o.o., GRUPA LOTOS S.A., Cyfrowy Polsat S.A., Unilever Polska S.A., Procter&Gamble DS Polska Sp. z o.o., Coca Cola Services, JERONIMO MARTINS DYSTRYBUCJA, Agros Nova Brands Sp. z o.o., Electronic Arts Polska Sp. z o.o., P4 Sp. z o.o., Grupa Allegro Sp. z o.o., Polkomtel Sp. z o.o., The Walt Disney Company (Polska) Sp z o.o., Tesco Polska Sp. z o.o., Colian Sp. z o.o., Volkswagen Group Polska Sp. z o.o.,
„Jesteśmy niezwykle wzruszeni, że aż tyle osób razem z nami zasiadło przed telewizorami, by pomóc naszym podopiecznym. Bardzo dziękujemy darczyńcom – firmom, które wykupiły reklamy w tym wyjątkowym bloku oraz wszystkim naszych widzom – każdy z nas był tego dnia Świętym Mikołajem! – komentuje wyniki Mikołajkowego Bloku Reklamowego Krystyna Aldridge-Holc, Prezes Fundacji POLSAT.
Po raz kolejny Mikołaja (Krzysztofa Kowalewskiego) wspomogli dziennikarze redakcji Wydarzeń, Polsat News i Polsat Sport: Dorota Gawryluk, Agnieszka Mosór, Ewa Gajewska, Robert Gusta, Mateusz Borek i Jarosław Gugała.
Kampania emitowana była na antenie Telewizji Polsat oraz na kanałach tematycznych Grupy Polsat. Kampanię zrealizowała Telewizja Polsat, spoty wyreżyserował Mariusz Palej a producentem był Krzysztof Hansz.
Dotychczasowe dwanaście edycji kampanii Mikołajkowego Bloku Reklamowego przyniosło wsparcie dla podopiecznych Fundacji POLSAT w wysokości ponad 15 000 000 zł! Kwota ta w całości została przekazana na leczenie i rehabilitację dzieci. Do dziś Fundacja POLSAT objęła swoją pomocą 26 657 dzieci.
* dane według Nielsen Audience Measurement
* * *
DZIĘKUJEMY WSZYSTKIM, KTÓRZY WSPARLI TEGOROCZNY MIKOŁAJKOWY BLOK REKLAMOWY!
* * *
--------------------------------------
Fundacja POLSAT, jedna z największych organizacji pozarządowych działających na terenie Polski, od piętnastu lat kieruje swoją pomoc do chorych dzieci i ich rodziców. Do dziś Fundacja objęła swoją pomocą 26 657 małych pacjentów i wsparła finansowo 1184 szpitali i ośrodków medycznych w całym kraju, które zostały wyremontowane lub wyposażone w nowoczesny sprzęt medyczny. W sumie na cele statutowe Fundacja przekazała dotąd 208 960 491,15 złotych. Więcej informacji o działaniach Fundacji POLSAT – www.fundacjapolsat.pl