Tuż przed startem wiosennej ramówki Telewizja Polsat utrzymuje wysoką oglądalność. Stacja była najchętniej oglądaną w lutym w grupie 4+, a w grupie 16-49 straciła jedynie 0,1 punktu procentowego do emitującego już swoje nowości TVN-u.
Telewizja Polsat jako jedyna spośród czterech najchętniej oglądanych stacji w Polsce poprawiła swoje udziały względem lutego ubiegłego roku w obu grupach audytoryjnych, wszystkie pozostałe zanotowały straty. W grupie 4+ Polsat nie miał sobie równych i zanotował 10,93% (10,7% w 2016 roku), na kolejnych miejscach znalazły się kolejno TVP1 z 10,85% i TVN-u z 10% udziałów.
W grupie komercyjnej Polsat zanotował 12,8% SHR (12,7% w 2016 roku), plasując się tuż za TVN 12,9% SHR, ale wyprzedzając obie anteny telewizji publicznej (po 7,2% SHR).
(dane: Nielsen Audience Measurement)