Od września na antenie Polsat News rusza nowa kampania autopromocyjna, w której prezentowane będą najważniejsze pasma i programy Polsat News. Na początek promowane będą: pasmo dzienne „To jest dzień” emitowane od poniedziałku do piątku od godz. 16:30, „To był dzień” nadawany od poniedziałku do czwartku o godz. 20:00 oraz popołudniowe wydanie Wydarzeń z godziny 15:50.
Głównym elementem kampanii będą spoty promujące poszczególne programy, a obok nich będą emitowane 20 i 30 sekundowe spoty, w których dziennikarze Polsat News – Magdalena Sakowska, Agnieszka Gozdyra, Ewa Gajewska, Maciej Stroiński i Mariusz Abramowicz opowiadają o najważniejszych elementach pracy dziennikarza kanału informacyjnego Polsat News. Są nimi między innymi uczciwość w przekazywaniu informacji, wiarygodność i bezstronne informowanie o wszystkich okolicznościach wydarzeń oraz odpowiedzialność za jakość programu prezentowanego widzom.
Kampania ma przede wszystkim charakter wizerunkowy i ma na celu wzmocnienie siły marki, wizerunku i rozpoznawalności głównego kanału informacyjnego Polsat News oraz tworzących go dziennikarzy. Polsat News i jego dziennikarze pokazani są jako wiarygodni, obiektywni, uczciwi i oddani swojej pracy, korzystający z najnowocześniejszych technologii i sprzętu telewizyjnego.
Dodatkowo kampania promuje główne pasma i programy Polsat News w powiązaniu z dziennikarzami, którzy są głównymi twarzami i prowadzącymi te programy – Ewa Gajewska i Maciej Stroiński w spocie promującym pasmo „To jest dzień” – emitowanym od poniedziałku do piątku o 16.30, Magda Sakowska i „To był dzień” nadawanym od poniedziałku do czwartku o 20.00 oraz Joanna Wrześniewska-Sieger jako twarz „Wydarzeń 15.50”.
Za produkcję spotów odpowiada zespół oprawy i grafiki Polsat News.
Kampania została zaplanowana na sezon jesienny i obejmuje antenę Polsat News.