Pierwsze miesiące tego roku przyniosły Czwórce i Szóstce pozycje liderów naziemnej telewizji cyfrowej pod względem przyrostu udziałów w grupie komercyjnej.
Na pierwszym miejscu wśród dostępnych naziemnie stacji znalazła się Szóstka, która łącznie w styczniu i lutym zwiększyła udziały o 46% (SHR All 16-49) w stosunku do analogicznego okresu 2014 r., a w samym tylko lutym - aż o 56% w porównaniu do lutego 2015 r. (dane Nielsen Audience Measurement).
Luty - z udziałami w grupie komercyjnej na poziomie 1,54% - był jednocześnie najlepszym miesiącem w historii Szóstki.
Tuż za Szóstką uplasowała się Czwórka, której udziały w pierwszych dwóch miesiącach 2015 r. wzrosły o 34% (SHR All 16-49) w stosunku do okresu styczeń-luty 2014 r. Z kolei udziały w lutym tego roku w porównaniu do lutego 2014 r. były aż o 47% większe (SHR All 16-49%).
Dla porównania, TVN7 nie wykazała w analizowanych okresach żadnego wzrostu udziałów rok do roku. TV PULS w porównaniu z rokiem ubiegłym zwiększyła udziały zaledwie o 14% w okresie I-II 2015 i o 25% w lutym b.r., natomiast udziały Pulsu 2 zwiększyły się odpowiednio o 27% i 44%.