Rewolucja w sprzedaży energii elektrycznej!
Oferta Plusa to atrakcyjna cena i rachunek prosty i przejrzysty jak za telefon.
Plus rozpoczyna sprzedaż prądu dla wszystkich chętnych na terenie całej Polski.
Prąd od Plusa to bardzo atrakcyjna opłata za kWh, prosty i przejrzysty rachunek oraz minimum formalności. Wprowadzamy całkowicie nowy na polskim rynku abonamentowy model sprzedaży prądu, w którym klient wybiera odpowiadający mu abonament z pakietem energii i płaci za tyle, ile jej zużył. To również jeszcze niższa stawka i atrakcyjna oferta dla klientów sieci Plus i Cyfrowego Polsatu w programie smartDOM, dzięki czemu można zaoszczędzić na rachunkach za prąd nawet 240 zł.
Skorzystanie z oferty energii elektrycznej od Plusa jest bardzo proste. Zasady zmiany sprzedawcy są maksymalnie uproszczone i wszystkie formalności zostaną przeprowadzone w imieniu klienta przez pracowników Plusa. Prąd od Plusa, to:
- Atrakcyjna stawka za kWh, z gwarancją niezmienności w trakcie trwania kontraktu– kupując energię w Plusie, można zaoszczędzić kilkadziesiąt złotych rocznie!
- Zniżka dla klientów Plusa i Cyfrowego Polsatu– specjalne stawki dla osób korzystających z innych usług Plusa i Cyfrowego Polsatu, dzięki czemu można mieć nawet 240 zł oszczędności!
- Jedna oferta energii w całej Polsce– takie same, korzystne warunki bez względu na to, gdzie się mieszka!
- Jedna prosta faktura– po raz pierwszy w Polsce rachunek za prąd jest tak samo prosty i przejrzysty jak za telefon!
- Dostępność informacji i możliwość zakupu blisko domu– blisko 1200 punktów sprzedaży Plusa i Cyfrowego Polsatu na terenie całego kraju, w których można zasięgnąć informacji, dokonać zakupu i mieć zapewnioną obsługę klienta! Od 15 kwietnia oferta będzie dostępna w punktach sprzedaży Plusa, a od maja w punktach Cyfrowego Polsatu.
Inni dostawcy energii podają w ulotkach skomplikowane stawki i nie mówią klientom wprost ile wyniesie miesięczny rachunek za prąd. Plus wprowadza jasną zasadę - klient przez cały czas trwania umowy płaci stałą miesięczną opłatę za pakiet energii. Oferta zbudowana została według sprawdzonych i jasnych zasad znanych wszystkim z usług telekomunikacyjnych:
- Klient wybiera miesięczny pakiet energii (paczka kWh) i płaci stały abonament przez cały okres 24-miesięcznej umowy. Do wyboru są pakiety z paczkami energii od 100 kWh do 2000 kWh.
- W przypadku przekroczenia przez klienta pakietu energii nie traci on dostępu do usługi, a dodatkowe zużycie zostanie ujęte na najbliższej fakturze rozliczeniowej według tych samych stawek, które obowiązują w pakiecie.
- W razie niewykorzystania pakietu na koniec okresu rozliczeniowego, niezużyta energia jest przeliczana na złotówki i przechodzi na kolejne okresy rozliczeniowe pokrywając nowe zobowiązania albo jej wartość zostaje oddana klientowi w formie gotówki lub przelewu.
- Abonament za pakiet jest naliczany „z góry", a okres rozliczeniowy następuje co 6 lub 12 miesięcy, w zależności od decyzji klienta.
- W trakcie całego okresu rozliczeniowego niewykorzystane pakiety sumują się na wzór przechodzenia minut z miesiąca na miesiąc.
Po liberalizacji rynku energetycznego każdy klient ma prawo zmienić dostawcę prądu. Oznacza to większe urynkowienie cen energii elektrycznej, a więc także dużą szansę na ich obniżkę. Dlatego coraz więcej odbiorców decyduje się na zmianę sprzedawcy. Od 2011 roku liczba klientów, którzy to zrobili wzrosła aż o 25% w przypadku gospodarstw domowych i 18% w przypadku firm.
Program smartDOM to unikalna propozycja odpowiadająca na potrzeby klientów i pozwalająca na korzystne łączenie nowoczesnych usług Plusa, Cyfrowego Polsatu, PlusBanku, a od dziś także na zakup energii elektrycznej. Dzięki temu można zapłacić mniej za swoje rachunki i generować duże oszczędności. Usługi można dodawać do produktów Plusa (telefon, Internet LTE) lub Cyfrowego Polsatu (telewizję satelitarną, Internet LTE) i dowolnie je łączyć otrzymując korzyści za każdy kolejny produkt.