Cyfrowy Polsat we współpracy z kanałami z portfolio grupy mediowej Viacom International Media Networks w Polsce – komediowym Comedy Central i dziecięcym Nickelodeon – rozpoczął „Dni Otwarte na Nagrody” dla obecnych, jak i przyszłych abonentów. Akcja potrwa aż do 8 października br., obejmie zasięgiem ponad 800 Autoryzowanych Punktów Sprzedaży operatora w całej Polsce, a w jej trakcie klienci mogą zdobyć atrakcyjne i wartościowe nagrody rzeczowe, m.in. samochód marki Volkswagen, telewizory Samsung oraz karty płatnicze INVEST-BANK ze środkami pieniężnymi w wysokości nawet 1 tys. zł.
Jedna z … tysięcy nagród!
Przez ponad miesiąc we wszystkich punktach sprzedaży największej platformy satelitarnej w kraju będzie trwał konkurs „Dni Otwarte na Nagrody”. Osoby, które między 29 sierpnia a 8 października br. udzielą najciekawszych odpowiedzi na pytanie konkursowe, mają szansę wygrać jedną z wielu nagród rzeczowych, wśród których znajdują się: samochód Volkswagen Touran CityLine, 100 telewizorów Samsung LCD HD, 1200 kart płatniczych (ze środkami pieniężnymi w wysokości 1000 zł, 500 zł, 50 zł) i 8700 gadżetów.
Aby zdobyć wartościowe nagrody, wystarczy przyjść do najbliższego punktu sprzedaży Cyfrowego Polsatu, dokończyć w jak najbardziej ciekawy sposób rozpoczętą myśl: „Warto zostać abonentem Cyfrowego Polsatu, gdyż…”, wrzucić zgłoszenie do urny i oczekiwać na decyzję Komisji.
- „Dni Otwarte na Nagrody” w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży Cyfrowego Polsatu są nie tylko doskonałą okazją do bezpośredniego zapoznania się z naszą najnowszą ofertą i promocjami, ale także szansą na „uśmiech losu” i zdobycie cennych nagród o łącznej wartości ponad 3 milionów złotych. Celem tej akcji jest zaproponowanie Klientom dodatkowych korzyści z bycia członkiem naszej 3,5-milionowej społeczności. Zgromadziliśmy dla nich tysiące nagród, w tym między innymi cieszące się popularnością auto rodzinne, nowoczesne i funkcjonalne telewizory, 1200 kart płatniczych oraz 250 000 bezpłatnych kodów do serwisu ipla - mówi Beata Białkowska, Dyrektor Marketingu w Cyfrowym Polsacie.
Dla nowych widzów wciąż obowiązują korzystne ceny za abonament na pakiety dodatkowe. Dzięki „Wielkiej obniżce cen!” o połowę taniej niż dotychczas, za jedyne 10 zł co miesiąc, widzowie mogą zyskać dostęp do najważniejszych wydarzeń sportowych w ramach Pakietu Sport HD
lub najlepszego kina, świetnej rozrywki czy kreatywnej edukacji dla najmłodszych w Pakiecie Extra HD. Hity filmowe prosto z afiszy kinowych, które gwarantuje Pakiet HBO Cinemax HD, można oglądać za 30 zł miesięcznie.
250 tysięcy bezpłatnych kodów ipla
To nie wszystkie atrakcje i benefity w ramach „Dni Otwartych na Nagrody”. Platforma planuje zaprosić aż 250 tysięcy swoich widzów do bliższego zapoznania się z internetową ofertą rozrywkową, przekazując im bezpłatnie kody dostępu do specjalnie przygotowanego na tę okazję pakietu w telewizji internetowej ipla. Pakiet „Dni Otwarte na Nagrody” zawiera programy dziecięce i rozrywkowe z oferty grupy Viacom i dostępny będzie za pomocą aplikacji ipla na komputery z systemem Windows oraz na stronie www.ipla.tv/pakiet/dniotwarte.
- W ramach akcji chcemy nagrodzić jak najszerszą grupę naszych klientów, dając im bezpłatną możliwość korzystania ze specjalnie dla nich przygotowanego pakietu w ramach największej w Polsce telewizji internetowej ipla – mówi Beata Białkowska, Dyrektor Marketingu w Cyfrowym Polsacie.
- Specjalnie z myślą o promocji „Dni Otwarte na Nagrody” przygotowany został także specjalny pakiet w ipla dedykowany abonentom Cyfrowego Polsatu, którzy zyskają dostęp online do treści oferowanych przez nasze stacje, w tym kanał dziecięcy Nickelodeon. Teraz „Dora Poznaje Świat”, „SpongeBob Kanciastoporty”, „iCarly”, czy inne programy z portfolio grupy Viacomu mogą dotrzeć do atrakcyjnej grupy użytkowników korzystających z usług ipla – dodaje Piotr Urbanowski, Network Development Director, Viacom International Media Networks na rynki Europy Środkowo-Wschodniej.
Memo…mania
W ramach wsparcia akcji przygotowana została również aktywność dla użytkowników portalu społecznościowego Facebook oraz strony internetowej platformy. Internauci w trakcie trwania akcji mogą tworzyć „memy”, czyli proste formy obrazkowe, które są pomysłem rozprzestrzeniającym się – zwłaszcza w sieci – z ogromną swobodą (bo są kopiowane czy naśladowane). W tym celu uczestnicy zabawy mogą bazować na zdjęciach przedstawiających bohaterów znanych i rozpoznawalnych seriali z anteny Nickelodeon i Comedy Central.
Najciekawsze propozycje nagrodzone zostaną tabletami Samsung Galaxy Tab2 7.0, a autorzy grafik, które będą cieszyły się największą popularnością otrzymają unikalne koszulki z nadrukiem własnego projektu. Jednocześnie wszyscy, którzy włącza się do zabawy w sieci, będą zapraszani do gry o samochód i inne nagrody w ramach konkursu „Dni Otwarte na Nagrody”.
„Dni Otwarte na Nagrody” w działaniach komunikacyjnych
Konkursowi Cyfrowego Polsatu towarzyszy szeroka kampania w mediach. Do końca września br. będzie można zobaczyć dedykowane spoty telewizyjne na kanale głównym i stacjach tematycznych Telewizji Polsat, na antenach TV4, TVP1, TVP2, TVP Info, TVN, TVN7, AtMedia, Discovery Media, TVS, iTV, TV Biznes, 4fun.tv, TV Puls, a także w stacjach telewizyjnych Viacomu w Polsce, m. in. Comedy Central, Comedy Central Family, Nickelodeon, MTV, Vh1, Viacom Blink. Wsparcie komunikacyjne „Dni Otwartych na Nagrody” zaplanowano także na nośnikach partnerów, m.in. na monitorach bankomatów INVEST-BANKU i w e-mailingu skierowanym do użytkowników kont, w ramach serwisu www.ipla.tv czy na stronach WWW Viacom International Media Networks w Polsce, Cyfrowego Polsatu oraz INVEST-BANKU. Tradycyjnie na czas akcji witryny punktów sprzedaży platformy zostaną oznakowane informacjami o konkursie, a w salonach pojawią się urny gwarantujące bezpieczne składanie prac konkursowych.
Wiodącym partnerem akcji „Dni Otwarte na Nagrody” są kanały telewizyjne z portfolio Viacom International Media Networks – Comedy Central i Nickelodeon. Wybrane nagrody ufundowane zostały przez Ster Radom – partnera serwisowego Volkswagen, INVEST-BANK oraz Redefine – właściciela telewizji internetowej ipla.
Za koncept oraz organizację Konkursu odpowiada agencja EURO RSCG Poland. Kreacje ATL i BTL zostały przygotowane we współpracy z Agencją Close Brothers. Produkcją i postprodukcją spotu zajęli się AB Film Production i Nextmedia, a za przygotowanie „memomanii” odpowiada agencja interaktywna Fenomem. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy PHD Media Direction.