1 lutego ruszyła kampania promująca najbardziej oczekiwaną walkę bokserską ostatnich lat pomiędzy Andrzejem Gołotą a Przemysławem Saletą, która odbędzie się 23 lutego w trójmiejskiej Ergo Arenie podczas gali Polsat Boxing Night. Kampania będzie prowadzona w telewizji, Internecie i w kanałach wewnętrznych Cyfrowego Polsatu.
Celem kampanii jest promocja wydarzenia oraz poinformowanie klientów platformy i Internautów o możliwości zamówienia dostępu do gali Polsat Boxing Night w usłudze PPV Cyfrowego Polsatu oraz telewizji internetowej ipla.
Emisję spotów telewizyjnych zaplanowano do 23 lutego na kanałach: Polsat, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, Polsat Sport News, Polsat News. Kampania obejmie także nośniki wewnętrzne Cyfrowego Polsatu – Autoryzowane Punkty Sprzedaży, kanał dla Abonentów i stronę internetową operatora. Fani Cyfrowego Polsatu i walk bokserskich będą mogli wziąć udział w specjalnym konkursie na profilu operatora w serwisie Facebook.com.
Wsparciem dla działań prowadzonych w telewizji będą aktywności w Internecie obejmujące serwisy - ipla.tv, WP.pl, Onet.pl, Youtube.com, Grupy Agora, Netshare i wybrane o tematyce bokserskiej - oraz wyszukiwarki.
Organizowana przez Cyfrowy Polsat gala Polsat Boxing Night, to w sumie aż 9 pojedynków bokserskich. Przed walką wieczoru w trójmiejskiej Ergo Arenie zmierzą się także największe polskie nadzieje wagi ciężkiej: Artur Szpilka i Krzysztof Zimnoch.
Dostęp do walk pięściarzy w usłudze PPV, także w jakości HD, mogą zamówić wszyscy abonenci i użytkownicy dekoderów Cyfrowego Polsatu w terminie od 25 stycznia do 23 lutego do godziny 22.45. Osoby, które nie korzystają z usług Cyfrowego Polsatu mają możliwość zobaczenia gali na żywo w telewizji internetowej ipla - za pośrednictwem strony www.ipla.tv, aplikacji ipla na komputery z systemem Windows, aplikacji mobilnych (Android) oraz typu Smart TV (LG). W ipla wydarzenie będzie dostępne dla internautów z całego świata. Jednorazowa opłata za dostęp do gali w Cyfrowym Polsacie albo w ipla wynosi 40 zł, a dla widzów online z zagranicy – 20 dolarów.
Kreację kampanii przygotował Dział Komunikacji Cyfrowego Polsatu. Za postprodukcję spotu odpowiada studio Nextmedia, a za planowanie i zakup mediów – Cyfrowy Polsat i PHD Media Direction.