Zawsze świeży program telewizyjny Cyfrowego Polsatu

Data: 
15 lip 2008

Ruszyła nowa kampania reklamowa największej w Polsce platformy satelitarnej pt. "Programy TV", promująca internetowy program telewizyjny zamieszczony na stronie www.cyfrowypolsat.pl. Do komunikacji wybrano Internet oraz radio.

Celem kampanii jest zachęcenie widzów do odwiedzenia witryny Cyfrowego Polsatu, gdzie można znaleźć szczegółowy program wszystkich kanałów polskojęzycznych i wielu stacji zagranicznych.

14 lipca wystartowała kampania w radiu. Pierwsza edycja kampanii radiowej potrwa do końca bieżącego miesiąca. Druga odsłona kampanii planowana jest na jesień. Na potrzeby kampanii radiowej przygotowano 3 spoty o długości 20 sekund, które będą emitowane na antenie Radia Zet, Planeta FM, Radia PiN i w sieci Radia Plus.

24 czerwca ruszyła kilkumiesięczna kampania w Internecie. Uwzględnia ona największe portale - WP, Onet oraz Gazeta TV. Wykorzystane narzędzia to 3 mutacje animowanych bannerów reklamowych, których bohaterami są zwierzęta wzbudzające wśród odbiorców pozytywne emocje - pies, mysz i koty - oraz kampania kontekstowa realizowana poprzez GoogleAdwords, OnetBoksy, BoksyWP/NetSprint oraz Interia AdSearch.

Kampania "Programy TV" będzie wsparta działaniami autopromocyjnymi prowadzonymi w serwisie Cyfrowego Polsatu.
Program TV, do którego odwiedzenia ma zachęcić nowa kampania reklamowa Cyfrowego Polsatu, jest dostępny na stronie głównej serwisu platformy w zakładce Program TV. Po kliknięciu w zakładkę widzimy  łatwy, czytelny i funkcjonalny dostęp do szczegółowego programu ponad 240 kanałów telewizyjnych dostarczanych przez Agencję AKPA Polska Press. Poza  tradycyjnym zestawieniem godzinowym następujących po sobie programów, możemy rozwinąć wybrane. Pojawi się wtedy szczegółowy opis programu, wsparty ciekawą grafiką. Do najatrakcyjniejszych pozycji programowych w danym dniu zachęcają sekcje:  "Filmy na dzisiaj", "Seriale na dzisiaj" oraz "Rozrywka i sport na dzisiaj" na stronie głównej. Dodatkowo, po kliknięciu na link "Zobacz cały tydzień" możemy zapoznać się z zestawieniem najbardziej interesujących programów z wybranych kanałów w danym tygodniu.

Kreacja kampanii internetowej została przygotowana przez zespół Cyfrowego Polsatu przy współpracy z agencją OS3 oraz FirsteArts, za scenariusz oraz produkcję spotu radiowego odpowiada Studio Zet. Media zakupił dom mediowy Media Direction OMD, a w zakresie kampanii kontekstowej - agencja Marketing Online.

prstats.po?p=220433

Ostatnia aktualizacja 26.09.2014