21 grudnia 2015 roku biuro reklamy Polsat Media rozpocznie sprzedaż czasu reklamowego w kanale Wellbeing Network. To całkowicie nowa stacja na polskim rynku, która należy do 201 Television LTD. z Wielkiej Brytanii.
Wellbeing Network prezentuje inspirujące historie zwykłych ludzi, którzy przeszli niezwykłe transformacje, a także fascynujące dokumenty o zdrowiu. Kanał dostarcza widzom niezbędnej wiedzy jednocześnie zapewniając im rozrywkę i motywując do wprowadzania zmian w swoim życiu. W ramówce stacji znajdują się najnowsze dokumenty poruszające szeroko pojętą tematykę zdrowia, programy prezentujące historie ludzi, którzy podejmują wyzwania, by poprawić kondycję swojego organizmu oraz prowadzone przez światowej sławy ekspertów program o tematyce medycznej.
Wellbeing Network będzie 51 kanałem telewizyjnym w portfolio Polsat Media. Spółka reprezentuje również ofertę reklamową największej telewizji internetowej IPLA, ponadregionalnej stacji radiowej Muzo.fm, a także prowadzi sprzedaż reklam w PRN Polska.