Polsat wygrywa start jesiennych ramówek. Stacja udanie rozpoczęła jesień i we wrześniu była liderem oglądalności w obu grupach audytoryjnych. Polsat miał również najlepsze wyniki na całym rynku w III kwartale br.
Polsat we wrześniu wygrał zarówno w grupie 4+ jak i 16-49. W grupie wszystkich badanych stacja zanotowała 11,3% udziałów i wyprzedziła kolejno TVN - 10,1%, TVP1 - 9,2% i TVP2 - 8,4%. W grupie komercyjnej Polsat osiągnął 12,8% udziałów i wygrał z telewizją TVN - 12,7% oraz kanałami telewizji publicznej TVP2 -7,2% i TVP1 -5,5%.
Na świetny wynik oglądalności Polsatu zapracowała atrakcyjna i różnorodna oferta programowa, od mających stałą widownię seriali przez doskonałą rozrywkę, aż po najbardziej obiektywny program informacyjny w Polsce „Wydarzenia”, koncerty i transmisje z dużych wydarzeń sportowych. We wrześniu wśród pozycji z najwyższą widownią w Polsacie znalazły się m.in. mecze piłkarskiej reprezentacji Polski w eliminacjach Mundialu Rosja 2018 r. z Kazachstanem – 6,3 mln widzów i Danią – 5,9 mln widzów. Koncert „Roztańczony PGE Narodowy” – 2,4 mln widzów (emisja 23.09.2017), „Wydarzenia” – 2,5 mln (emisja 17.09.2017), nowy serial „ W rytmie serca” 2,4 mln widzów (emisja 10.09.2017), czy Opolska Noc Kabaretowa „800 lat Opola” 2,3 mln (emisja 11.09.2017).
Polsat nie miał sobie równych również w podsumowaniu oglądalności za trzeci kwartał br., notując 10,6% SHR w grupie 4+ i 12,0% SHR w grupie 16-49. W tym zestawianiu stacja wyprzedziła TVN - odpowiednio 9,3% SHR i 11,7% SHR, oraz TVP1 – 8,6% SHR i 5,3% SHR i TVP2 – 7,1% w grupie 4+ i 6,1% w grupie komercyjnej.
(dane: Nielsen Audience Measurement)