Telewizja Polsat jest liderem oglądalności jesieni w grupie komercyjnej. W okresie emisji jesiennych ramówek, od września do listopada, stacja zanotowała najwyższy udział widowni w grupie komercyjnej sięgający 13,7% SHR. Polsat wyprzedził zarówno TVN, jak i obie anteny telewizji publicznej. Wśród wszystkich badanych Polsat uplasował się na drugim miejscu z wynikiem 12,2% SHR, tuż za TVP 1 – 12,46% SHR.
W analogicznym okresie liderem w grupie 16-49 jest również cała grupa Polsat, której udziały osiągnęły 25,5% SHR, wobec 23,5% TVP i 23,1% TVN.
Przypomnijmy, że Polsat po 11 miesiącach bieżącego roku jest stacją numer 1 w grupie komercyjnej z wynikiem 13,3% SHR, a w grupie 4+ zajmuje drugie miejsce z wynikiem 11,7% SHR.
Dane: Telewizja POLSAT za Nielsen Audience Measurement