Jesienią średnie miesięczne udziały Czwórki w rynku sukcesywnie rosły, zwiększając się od 3% w grupie komercyjnej we wrześniu, przez 3,2% w październiku, po 3,3% w listopadzie (dane Nielsen Audience Measurement). Listopad był pod względem udziałów najlepszym miesiącem stacji w 2014 roku, a w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku przyniósł wzrost o 6%. Dla Czwórki był to także najlepszy miesiąc w roku, jeśli chodzi o udziały w rynku naziemnej telewizji cyfrowej – w grupie 16-49 wyniosły one 5%.
Na bardzo dobry wynik stacji złożył się między innymi sukces nadawanego od poniedziałku do czwartku pasma 18:00-20:00, w którym Czwórka – z udziałami na poziomie 4,4% (SHR All 16-49) – regularnie wygrywała z konkurencyjnymi TV Puls (3,2%) i TVN 7 (2,0%). Rekordy oglądalności bił zamykający to pasmo serial „Policjanci i policjantki”. Każdy jego odcinek oglądało w listopadzie średnio 954 tys. osób, co w grupie komercyjnej przekładało się na średnie miesięczne udziały na poziomie 7%, a w porze jego emisji Czwórka obejmowała czwartą pozycję na rynku telewizyjnym w Polsce, przed m.in. TVP 2, TV Puls i TVN 7.
Wśród najlepiej oglądanych pozycji stacji w listopadzie znalazł się też emitowany premierowo serial akcji „Bez litości” – średnio 800 tys. widzów – oraz filmowe hity o ponadmilionowej widowni, takie jak „John Rambo” – blisko 1 mln 350 tys. widzów, przy udziałach w grupie komercyjnej sięgających 9% czy „Wybraniec śmierci” – 1 mln 260 tys. widzów.
Dobrą widownią cieszył się jak zawsze program "Galileo" – najlepiej oglądany program popularnonaukowy w polskiej telewizji – który w listopadzie oglądało średnio 460 tys. widzów.