Ponad 70 kanałów telewizyjnych online w ofercie IPLI

Data: 
09 sie 2016

Należąca do Grupy Polsat największa telewizja internetowa IPLA poszerzyła ofertę o 31 kanałów tv online. Oprócz tysięcy materiałów wideo na życzenie, popularnych filmów, seriali, bajek, najbogatszej w Polsce propozycji legalnych transmisji sportowych, newsów i publicystyki wideo, w IPLI można oglądać aż 77 kanałów telewizyjnych online, które znalazły się w pakietach: IPLA WIEDZA I NEWS, IPLA FILMY I SERIALE, IPLA ROZRYWKA, IPLA DZIECI, IPLA SPORT, IPLA ELEVEN SPORTS. Oferta jest dostępna dla wszystkich użytkowników na terenie Polski, niezależnie od dostawcy Internetu. Można z niej korzystać na wielu urządzeniach: komputerach, smartfonach, tabletach, wybranych dekoderach i smart TV, bez długoterminowych umów i zobowiązań. Ofertę kanałów tv w IPLI promuje startująca dzisiaj kampania reklamowa w telewizji, prasie, radiu i Internecie.

Na liście nowych kanałów tv, które dołączyły do oferty IPLI, znalazły się:

  • popularne stacje sportowe – kanały Eleven i Eleven Sports w jakości HD, Polsat Sport Fight  HD  i  Extreme Sports Channel HD;
  • filmowo-serialowe – TNT HD, Universal Channel, 13 ulica, SciFi, Novela tv;
  • rozrywkowo-lifestylowe – Discovery Life, E! Entertainment, ID HD, Lifetime HD, CI Polsat, Polsat Food, TLC HD, Discovery Turbo Xtra;
  • podróżnicze, przyrodnicze i naukowe – Discovery Science HD, Animal Planet HD, Travel Channel HD, History 2 HD, Discovery Historia, Water Planet;
  • muzyczne – MTV Music 24, MTV Rocks, Vh1 Classic;
  • znane i lubiane kanały dla dzieci: Disney Channel, Disney Junior, Disney XD, Boomerang oraz  Cartoon Network HD.

Dodatkowo dostępne wcześniej w jakości standardowej kanały Discovery Channel, Polsat Cafe oraz Polsat Play użytkownicy mogą oglądać teraz w jakości HD.

- Poszerzenie oferty IPLI o kolejne 31 kanałów telewizyjnych, czyli o dwie trzecie, jest strategicznym, zapowiadanym przez nas etapem jej rozwoju, a także odpowiedzią na wzrastające potrzeby naszych użytkowników oraz zmieniające się trendy w konsumpcji treści wideo i telewizji na świeciemówi Kinga Ciukta, Dyrektor ds. Rozwoju Usług Online w Cyfrowym Polsacie. – Polacy uwielbiają oglądać telewizję gdziekolwiek są, a IPLA posiada największą i najbardziej różnorodną ofertę online kanałów linearnych w Polsce, składającą się z najbardziej popularnych stacji na rynku płatnej telewizji, w tym, oprócz licznych propozycji Telewizji Polsat, takich marek jak Eurosport, Eleven, Discovery, Disney, AXN, FilmBox, MTV czy Nickelodeon.

W obszarze filmów, seriali i programów IPLA korzysta z doświadczenia i bibliotek kanałów Telewizji Polsat, które są bardzo chętnie oglądane online. Dlatego wśród nowych kanałów, które dołączyły do  oferty serwisu, znalazły się także dwie stacje tematyczne Polsatu: CI Polsat i Polsat Food.

IPLA wychodzi naprzeciw wymaganiom osób, które chcą oglądać swoje ulubione kanały tv nie tylko w domu, ale także poza nim, online, na komputerze czy urządzeniach mobilnych. Jest idealnym rozwiązaniem dla gospodarstw domowych, które z różnych przyczyn zrezygnowały z odbiornika telewizyjnego, a chcą mieć dostęp do ulubionych, znanych treści, a także dla abonentów płatnej telewizji, którzy nie posiadają w swoim abonamencie kanałów telewizyjnych będących w ofercie IPLI oraz dla osób, które chcą oglądać w tym samym czasie różne kanały telewizyjne na wielu urządzeniach.

Nowe kanały wzbogacą pakiety tematyczne IPLI:

  • IPLA WIEDZA I NEWS – koszt pakietu to 9,90 zł/30 dni, a dla abonentów Plusa i Cyfrowego Polsatu - 5 zł/30 dni,
  • IPLA FILMY I SERIALE – koszt pakietu to 19,90 zł/30 dni, a dla abonentów Plusa i Cyfrowego Polsatu - 10 zł/30 dni,
  • IPLA ROZRYWKA – koszt pakietu to 9,90 zł/30 dni, a dla abonentów Plusa i Cyfrowego Polsatu - 5 zł/30 dni,
  • IPLA DZIECI – koszt pakietu to 9,90 zł/30 dni, a dla abonentów Plusa i Cyfrowego Polsatu - 5  zł/30 dni,
  • IPLA SPORT – koszt pakietu to 19,90 zł/30 dni, a dla abonentów Plusa i Cyfrowego Polsatu - 10 zł/30 dni,
  • IPLA ELEVEN SPORTS – koszt pakietu dla wszystkich użytkowników to 15 zł/30 dni.

Poszerzenie oferty IPLI o nowe kanały TV już od dzisiaj promować będzie kampania reklamowa w Polsacie i kanałach tematycznych Grupy Polsat, prasie, radiu i Internecie (portale horyzontalne, social media, wyszukiwarki). Jako wsparcie prowadzone będą także działania autopromocyjne w IPLI.

2016-08-09_ponad_70_kanalow_linearnych_w_ipli_infografika.jpg

Kategoria: 
Ostatnia aktualizacja 09.08.2016