Polsat Sport i Polsat Sport News zajęły odpowiednio pierwsze i drugie miejsce wśród najchętniej oglądanych polskich stacji sportowych w grupie komercyjnej w maju. Polsat Sport triumfował również w grupie 4+.
Polsat Sport wygrał zarówno w grupie komercyjnej notując wynik na poziomie 0,42% SHR, jak i w grupie 4+ osiągając udziały na poziomie 0,57%. Drugie miejsce, wśród najchętniej oglądanych stacji sportowych w maju, z wynikiem 0,38% w grupie komercyjnej zajął Polsat Sport News. Kanał w grupie 4+ był trzeci z wynikiem 0,40% SHR.
Wśród najchętniej oglądanych pozycji programowych obu kanałów znalazły się m.in. mecze naszych reprezentantów w turnieju kwalifikacyjnym do Igrzysk Olimpijskich w Rio rozgrywanym w Japonii: Polska – Francja (620 tys. w Polsacie Sport i 480 tys. w Polsacie Sport News), jak również spotkania naszych siatkarzy w Memoriale im. Huberta Wagnera. Mecz Polska – Bułgaria oglądało ponad 460 tysięcy widzów, a Polska – Serbia ponad 450 tysięcy. Oba spotkania pokazał Polsat Sport.