Polsat liderem oglądalności w czasie świąt Wielkanocnych w grupie komercyjnej

Data: 
29 mar 2016

Polsat liderem oglądalności w czasie świąt Wielkanocnych w grupie komercyjnej, „Twoja Twarz Brzmi Znajomo” liderem oglądalności – średnio show ogląda ponad 2,1 mln widzów

Podczas Świąt Wielkanocnych widzowie najchętniej oglądali Telewizję Polsat. Stacja nie miała sobie równych notując, od świątecznego piątku do poniedziałku, udziały w grupie komercyjnej 16-49 na poziomie 11,6%. Na kolejnych miejscach znalazły się TVN z wynikiem 10,9% SHR oraz TVP1 – 8,5% SHR. Na doskonały świąteczny wynik oglądalności Polsatu wpłynęła między innymi sobotnia emisja premierowego odcinka show „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”. Program po trzech wiosennych odcinkach jest liderem oglądalności w obu grupach – 19,7% SHR w 4+, oraz 18,1% SHR w 16-49, i przyciąga średnio ponad 2,1 mln widzów.  

(dane: Nielsen Audience Measurement)

Na zwycięstwo Telewizji Polsat w rankingu oglądalności w czasie Wielkanocy wpływ miała różnorodna i ciekawa oferta stacji. Wśród najchętniej oglądanych w grupie komercyjnej pozycji programowych znalazły się zarówno „Wydarzenia”, jak również filmy i seriale. Najwyższe wyniki osiągnęły m.in.: film „Syn Boży” – 2,6 mln widzów i 20,22% SHR w grupie 16-49, nadane w Wielki Piątek „Wydarzenia” – 2,3 mln widzów i 23,45% SHR, seriale: „Pierwsza miłość” 1,7 mln i 20,42% SHR; „Świat według Kiepskich” 2 mln widzów i 18 % SHR, oraz filmy fabularne: „Bruce Wszechmogący” – 1,8 mln widzów i 16,98% SHR, „Smerfy 2”  - 1,8 mln widzów i 17,42% SHR czy „Epoka Lodowcowa. Wielkanocne niespodzianki” - 1,8 mln widzów i 19,05% SHR w grupie komercyjnej.    

Kategoria: 
Ostatnia aktualizacja 29.03.2016