Według najnowszego Raportu opublikowanego przez Urząd Komunikacji Elektronicznej sieć Plus miała najlepszy bilans przenoszenia numerów spośród dużych operatorów komórkowych
To już kolejny kwartał, w którym Plus miał najlepszy bilans przenoszenia numerów spośród dużych operatorów komórkowych.
Według Raportu UKE za drugi kwartał br. do Plusa przeszło w tym czasie ponad 87 tys. nowych klientów i operator zakończył go z dodatnim bilansem w wysokości blisko 25,5 tysiąca.
Spośród czwórki największych operatorów, tylko jeszcze jeden miał wynik dodatni i był to T-Mobile z bilansem niecałych 900 numerów. Pozostałe dwa telekomy, czyli Orange i Play zanotowały ujemny bilans, z czego Play minus 45,5 tys., a Orange ponad 12 tys. na minusie.
Potwierdza się również, że klienci Plusa należą do najbardziej zadowolonych i lojalnych. Spośród czterech największych operatorów najmniej klientów odeszło z Plusa (61 tys.). Następny w kolejności jest T-Mobile (73 tys.), a z Orange i Play opuściło po ponad 100 tys., przy czym liderem z minus ponad 120 tys. klientów jest Play.
Drugi kwartał 2019 roku jest już kolejnym okresem raportowania, w którym Plus ma najlepszy bilans przenoszenia numerów wśród czterech największych telekomów. Tak było w zestawieniu za pierwsze trzy miesiące bieżącego roku oraz podsumowaniu za cały rok 2018.
W Plusie każdy znajdzie ofertę dla siebie i klienci coraz bardziej to doceniają i widzą korzyści, dla których warto być w tej sieci. Plus ma nie tylko szeroką ofertę, którą bez problemów można dopasować do oczekiwań klientów, ale także program smartDOM, który dzięki łączeniu usług pozwala oszczędzić konkretne pieniądze.
Raport Urzędu Komunikacji Elektronicznej - "Raport MNP w PLICBD - 2 kwartał 2019" dostępny jest w Biuletynie Informacji Publicznej.