Od 20 października 2014 roku biuro reklamy Polsat Media rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego w Muzo.fm. Będzie to pierwsza stacja radiowa w ofercie Polsat Media.
Muzo.fm to ponadregionalna stacja radiowa ze świetną muzyką oraz rozbudowanym serwisem newsowo-biznesowym. Będzie dostępna w 11 największych polskich miastach: Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Gdańsku, Gdyni, Sopocie, Łodzi, Wrocławiu, Kielcach, Olsztynie i Bydgoszczy.
„Dołączając Muzo.fm do oferty Polsat Media chcemy budować zarówno przychody związane stricte z reklamą radiową, jak również zaoferować szerokie możliwości projektów cross-mediowych, w oparciu o platformę „Muzo”, czyli stację radiową Muzo.fm, telewizję Muzo.tv oraz serwis internetowy muzo.pl” – podkreśla Stanisław Janowski, dyrektor zarządzający Polsat Media.
Muzo.fm stylistycznie będzie zbliżone do swojego starszego brata, Muzo.tv, ponieważ jest tworzone przez ten sam zespół prowadzących, m.in. Marcina Bisiorka, Radka Nałęcza, Jarka „Wendro” Wendrowskiego, Annę Nowaczyk i „Pegaza”, czyli Roberta Zawieję. Na swoje audycje słuchaczy zaproszą m.in. powracający do radia Michał Figurski oraz znani ze swojej działalności w Radio PiN Marcin Sobesto i Agnieszka Witowicz-Matolicz.