Grupa Polsat-Interia nr 1 wśród polskich wydawców internetowych. Według badań Mediapanelu (listopad 2024) Interia oraz serwisy Polsatu odwiedziło łącznie 20,81 mln realnych użytkowników (RU). Grupa Polsat-Interia po raz czwarty w tym roku osiągnęła najlepszy wynik w Internecie. Kolejny raz wyprzedziła m.in. Grupę RAS Polska (Onet.pl) oraz Grupę Wirtualna Polska, które w listopadzie wygenerowały kolejno 20,53 mln RU i 20,50 mln RU.
Grupa Polsat-Interia z zasięgiem 20,81 mln RU w listopadzie po raz czwarty w 2024 roku zamyka miesiąc z najlepszym wynikiem wśród wydawców internetowych w Polsce. Wydawca Interii oraz serwisów Polsatu był nr 1 także w styczniu (21,11 mln RU), kwietniu (20,91 mln RU) oraz maju (20,46 mln RU).
Grupa Polsat-Interia zdominowała pozostałe grupy medialne na platformie mobile. W 2024 roku ośmiokrotnie osiągnęła pozycję lidera w tej kategorii. Według badań Mediapanelu wydawca Interii oraz serwisów Polsatu w listopadzie był najczęściej odwiedzany (19,91 mln RU) przez internautów z poziomu smartfonów i tabletów. Wyprzedził Grupę RAS Polska o 615 tys. RU oraz Grupę Wirtualna Polska o 1,1 mln RU. Grupa Polsat-Interia była nr 1 w tej kategorii w okresie styczeń – czerwiec, a także w październiku.
Grupa Polsat-Interia wygenerowała w tym roku także na platformie mobile najwyższy średniomiesięczny zasięg (19,15 mln RU).
Wydawca osiąga także najlepsze wyniki w topowych kategoriach tematycznych. Zielona Interia (3,03 mln RU) to najchętniej wybierany w Polsce serwis o ekologii. Z kolei Deccoria.pl (3,39 mln RU) jest liderem w kategorii „Wyposażenie wnętrz i ogród”. Interia Biznes zakończyła natomiast listopad z rekordowym wynikiem – 7,05 mln RU.
Grupa Polsat-Interia to także od dwóch miesięcy nr 1 wśród wydawców serwisów pogodowych w Polsce. Według badań Mediapanelu 7,62 mln internautów (RU) razem z prognozami Interia Pogoda i Twoja Pogoda planowało swój dzień oraz wyjazdy na długie weekendy.