Cyfrowy Polsat rozpoczął wydawanie bezpłatnego przewodnika telewizyjnego "tv2TYGODNIK" skierowanego do abonentów platformy i wysyłanego bezpośrednio do ich domów. Dwutygodnik zawiera program 79 stacji telewizyjnych dostępnych za pośrednictwem dekoderów platformy, wzbogacony o wywiady z gwiazdami, doniesienia z planów filmowych, ciekawostki z życia ludzi show - biznesu, wątki serialowe i omówienia najciekawszych wydarzeń sportowych. Dodatkowo, prezentuje sekcje o tematyce poradniczej i poświęconą najświeższym wydarzeniom w Cyfrowym Polsacie.
"tv2TYGODNIK" został opracowany z myślą o klientach największej platformy satelitarnej w kraju. Według badania przeprowadzonego w maju br. przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie spółki, aż 86% obecnych abonentów platformy jednoznacznie wskazało, że chce otrzymywać darmowy przewodnik po programach telewizyjnych.
Dodatkowo, 65% respondentów stwierdziło, że wraz z gazetą chętnie otrzyma próbki produktów oraz kupony rabatowe. Badania wykazały również, że pojawienie się nowego pisma jest atrakcyjne zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn - niezależnie od wieku, posiadanej oferty programowej, jak i przyzwyczajeń związanych z czytaniem przewodników telewizyjnych, co jest spójne z rodzinnym charakterem samej platformy i jej oferty.
Pierwsze egzemplarze "tv2TYGODNIKA" trafią aż do 3,2 miliona polskich gospodarstw domowych, będących abonentami Cyfrowego Polsatu. Dystrybucja do pełnej bazy abonentów będzie realizowana etapami i dostarczana bezpośrednio na ich adres korespondencyjny. Magazyn docelowo będzie docierać do subskrybentów, którzy wyrażą zgodę na jego cykliczne otrzymywanie.
Cyfrowy Polsat jest obecny w co czwartym polskim domu. Zaufało nam już ponad 3,2 miliona rodzin, co zobowiązuje nas do stałej troski o ich dobro. Teraz zdecydowaliśmy się wyjść naprzeciw potrzebom naszych abonentów, oferując im kompletny magazyn telewizyjny, w którym każdy z członków rodziny znajdzie dla siebie garść przydatnych informacji i porcję dobrej rozrywki - mówi Dominik Libicki, Prezes Zarządu w Cyfrowym Polsacie S.A. Wierzę, że "tv2TYGODNIK" spotka się z aprobatą i na stałe zagości w większości domów naszych widzów, stanowiąc dla nich ciekawy i pomocny magazyn, ułatwiający wybór najbardziej atrakcyjnych programów, a także dający dostęp do najświeższych wiadomości ze świata telewizji, mediów i show-biznesu - dodaje Libicki.
Magazyn ma aż 116 stron. Charakteryzuje go nowoczesna szata graficzna dopasowana do oczekiwań czytelników i reklamodawców. Struktura magazynu jest bardzo przejrzysta i niezwykle czytelna. Przewodnik po aż 79 stacjach został wzbogacony o nietuzinkowe wywiady z gwiazdami, najciekawsze hity filmowe i wątki serialowe oraz najbardziej emocjonujące wydarzenia i propozycje sportowe. Jest także miejsce na zapowiedzi filmów dokumentalnych czy bieżącą ofertę VOD Domowej Wypożyczalni Filmowej. W działach o tematyce poradniczo - rozrywkowej czytelnicy znajdą wskazówki na temat urody i zdrowia, porady prawne i ubezpieczeniowe, rekomendacje podróży, przepisy kulinarne oraz krzyżówki z nagrodami.
"tv2TYGODNIK" to także unikalna, bezpośrednia platforma komunikacji z abonentami. W sekcji Cyfrowego Polsatu znajdą oni informacje o nowościach w ofercie, bieżących promocjach, nowinkach technologicznych i wszystkich innych istotnych dla nich kwestiach.
Tegoroczne wydania "tv2TYGODNIKA" ukażą się kolejno: 18 października, 2, 11 i 29 listopada oraz 13 i 27 grudnia.
Cyfrowy Polsat jest wydawcą dwutygodnika i właścicielem tytułu, a projekt prowadzi we współpracy z wydawnictwem Axel Springer Polska, które jest odpowiedzialne za redakcję i pozyskiwanie reklam do magazynu oraz spółką Media Marketing Distribution, która zajmuje się produkcją, dystrybucją i pozyskiwaniem klientów reklamowych oferujących inserty, próbki towarów i niestandardowe działania marketingowe.