Ruszyła nowa kampania reklamowa Polsat Box promująca ofertę operatora z ponad 50 najlepszymi kanałami telewizyjnymi i dostępem do serwisu Disney+ za jedyne 35 zł/mies. W spocie telewizyjnym można zobaczyć Jacka Braciaka, który wraz z rodziną ogląda najnowsze produkcje z biblioteki Disney+ w domowym zaciszu.
Spot przenosi widzów do mieszkania rodziny Braciaków przygotowujących się do wieczornego, domowego seansu. Każdy członek rodziny ogląda swoją ulubioną produkcję z bogatej oferty Disney+ na dowolnie wybranym urządzeniu, ciesząc się możliwością korzystania ze swojej ulubionej formy relaksu. Nowa kampania jest prowadzona w telewizji, m.in. w kanałach głównych i tematycznych Polsatu i TVN, a także w radio i internecie – z wykorzystaniem formatów wizerunkowych, wideo i social media.
Spot reklamowy powstał dzięki współpracy marki Polsat Box z agencją Freudschaft. Jest emitowany w telewizji w dwóch wersjach – podstawowej 30” i skróconej 15” oraz online w wersjach 6”, 15” i 30”.
Spot główny można obejrzeć TU.
Głównym celem kampanii jest promocja najnowszej oferty Polsat Box z dostępem do usługi Disney+ już za 35 zł/mies. Poza 50 kanałami telewizyjnymi – m.in. sportowymi, rozrywkowymi, informacyjnymi i dla dzieci – pakiet umożliwia dostęp do hitowych produkcji Disneya, Pixara, Marvela, ze świata Gwiezdnych Wojen, National Geographic i Star w usłudze Disney+.
Polsat Box – bogata oferta dla każdego z usługą Disney+
W ofercie telewizji satelitarnej i kablowej IPTV od Polsat Box można wybierać pomiędzy 4 podstawowymi pakietami: Pakiet S z Disney+ w cenie 35 zł/mies. oferuje 51 kanałów, Pakiet M z Disney+ w cenie 45 zł/mies. – 73 kanały, Pakiet M Sport z Disney+ w cenie 70 zł/mies. – 79 kanałów oraz Pakiet L z Disney+ w cenie 70 zł/mies. – 132 kanały. Wybraną ofertę można również rozbudować o pakiety Premium: Polsat Sport Premium, ELEVEN SPORTS, CANAL+ SPORT3 i 4, Sport Max, HBO i HBO Max, Cinemax, FilmBox, Dzieci czy Dla dorosłych.
W ofercie telewizji internetowej OTT z dekoderem dostępne są trzy pakiety podstawowe z Disney+: Wygodny z Disney+ – 29 kanałów w cenie 35 zł/mies., Komfortowy z Disney+ – 46 kanałów w cenie 45 zł/mies. oraz Bogaty z Disney+ – 95 kanałów w cenie 70 zł/mies. Do każdego z nich można w dowolnym momencie włączać pakiety dodatkowe na 30 dni. Do wyboru są pakiety sportowe: Polsat Sport Premium, ELEVEN SPORTS, Sport, CANAL+ SPORT3 i 4, filmowe: HBO i HBO Max, Filmbox, Filmy i Seriale oraz Pakiet Dzieci i Pakiet Rozrywka.
Więcej o ofercie na stronie Polsat Box.
Metryczka kampanii:
Kreacja: Agencja Freundschaft,
Produkcja: TFP Mariusz Matwiejczuk,
Postprodukcja: wideo – Televizor, audio – Ztudio&Burza,
Reżyser: Piotr Janowski,
Media: TV (m.in. Polsat, kanały tematyczne Telewizji Polsat, TVN, kanały tematyczne TVN Warner Bros. Discovery) online, w tym social media, radio (m.in. RMF FM, RMF Classic, RMF Maxxx, Złote Przeboje, VOX, Eska),
Dom mediowy: iProspect.