Ruszyła nowa kampania reklamowa Polsat Box informująca o promocyjnej ofercie operatora, w której Pakiet M Sport z mnóstwem sportu i kanałami dla całej rodziny kosztuje 60 złotych miesięcznie, a dekoder polsat box 4K lite jest dostępny od 1 zł. Ponadto przy wyborze tej oferty abonament w Plusie można kupić z dodatkowymi rabatami – już od 25 złotych miesięcznie. Główną rolę w spocie gra ceniony przez widzów Jacek Braciak, który pokazuje córce, że wybierając ofertę Polsat Box, można mieć wszystko.
Nowa kampania jest prowadzona w telewizji, Internecie i stacjach radiowych. Spot reklamowy powstał dzięki współpracy marki Polsat Box z agencją Freudschaft (wcześniej Scholz & Friends). Przenosi on widzów do domu, w którym ojciec próbuje pocieszyć smutną córeczkę. Dziewczynka usłyszała od koleżanki, że nie można mieć wszystkiego. Z tą opinia nie zgadzają się rodzice. Tata, w którego rolę niezmiennie wciela się Jacek Braciak, oprowadza ją oraz widzów po kolejnych pokojach, pokazując, że w bogatej ofercie Polsat Box można jednak mieć wszystko. Każdy znajdzie tu ulubioną rozrywkę i może ją oglądać, gdzie chce oraz na czym chce. Szczęśliwe dziecko podsumowuje, że tata zawsze ma rację. A wdzięczna żona dodaje – rządzisz!
W ramach kampanii prowadzonej w telewizji, Internecie i lokalnych stacjach radiowych wykorzystywany jest m.in. spot reklamowy w dwóch wersjach – 45” oraz 30”.
Pakiet podstawowy M Sport to 79 różnorodnych kanałów dla całej rodziny wzbogaconych o stacje: Polsat Sport Premium z Ligą Mistrzów UEFA, Eleven Sports z m.in. włoską Serie A TIM, hiszpańską LaLiga Santander i wyścigami Formula 1® oraz promocyjnie CANAL+ SPORT3 i 4 z PKO BP Ekstraklasą za 0 zł.
Spot można obejrzeć TU.
Metryczka kampanii:
Kreacja: Agencja Freundschaft
Produkcja: TFP Mariusz Matwiejczuk
Postprodukcja: wideo – Televizor; audio – Ztudio&Burza
Reżyser: Piotr Janowski
Media: TV (m.in. Polsat i kanały tematyczne Telewizji Polsat, TVN i kanały tematyczne TVN Grupa Discovery), online, radio.