Monitoring domu i firmy w ofercie Cyfrowego Polsatu

Data: 
19 gru 2016

Bezpieczny Dom i Bezpieczna Firma to nowe usługi Cyfrowego Polsatu, pozwalające klientom na zwiększenie bezpieczeństwa mieszkania, domu lub firmy. Teraz w każdym momencie, za pośrednictwem telefonu, można sprawdzić, co się dzieje w monitorowanym pomieszczeniu. System jest oparty o aplikację mobilną, dostępną na urządzenia z systemami Android i iOS, dzięki czemu nie wymaga instalacji okablowania.

Zwiększenie bezpieczeństwa własnego domu czy firmy zapewnia komfort ich właścicielom w momentach, kiedy nie mogą się w nich fizycznie znajdować. Dzięki nowej usłudze, wykorzystującej kamerę IP oraz sieć internetową, teraz możliwy jest stały monitoring pomieszczeń, który:

  • za pośrednictwem kamery z detekcją ruchu uruchamia alarm i nagra niechcianego gościa w lokalu,
  • przyda się, gdy podczas nieobecności domowników w mieszkaniu znajdują się inne osoby, np. ekipa remontowa czy niania,
  • pozwala sprawdzać, co robi dziecko podczas nieobecności rodziców,
  • może z powodzeniem zastępować urządzenia typu elektroniczna niania, pokazując obraz z pokoju, w którym śpi dziecko,
  • w przypadku firmy – pozwala na monitorowanie pomieszczeń w momencie nieobecności właściciela, np. w nocy. 

System za pośrednictwem kamery wykrywa ruch, nagrywa zdarzenia i przechowuje nagrania na bezpiecznym serwerze. Właściciel jest powiadomiony o wykryciu ruchu przez SMS, e-mail oraz w aplikacji, dzięki czemu może natychmiastowo zareagować. Kamera umożliwia także stały podgląd na żywo, obraz przesyłany jest do urządzenia użytkownika szyfrowanym łączem.

bezpieczny-dom.png

Usługi są dostępne wraz z profesjonalnymi kamerami IP Locon BD.03, które należy podłączyć do Internetu (Wi-Fi). Każda kamera przekazuje obraz w jakości HD, a dzięki samoczynnemu przełączaniu na tryb nocny pozwala na oglądanie obrazu także w ciemności. Można nią sterować za pomocą aplikacji mobilnej lub przez WWW – zakres obrotu wynosi 120 stopni w pionie i 355 w poziomie. Kamera posiada wbudowany mikrofon i głośnik umożliwiający komunikację z osobami przebywającymi w monitorowanym pomieszczeniu.

Zapisane nagrania z kamery są przechowywane w chmurze (na bezpiecznych serwerach), co skutecznie eliminuje ryzyko ich utraty w momencie zniszczenia kamery, np. przez złodzieja. Oferowana usługa pozwala na zapis do 24 godzin nagrań, które są przechowywane na serwerach przez 3 dni (dla każdej kamery).

Usługa jest dostępna w ofercie na 24 miesiące zarówno dla klientów indywidulanych – Bezpieczny Dom, jak i osób prowadzących działalność gospodarczą – Bezpieczna Firma. Możliwy jest wybór opcji z jedną lub dwiema kamerami. Cena oferty Bezpieczny Dom wynosi 26 zł brutto miesięcznie z 1 kamerą lub 50,43 zł – z 2 kamerami, zaś Bezpieczna Firma to 21,14 zł netto (26 zł z VAT) z 1 kamerą i 41 zł netto (50,43 zł z VAT) – 2 kamerami. Klient ma również możliwość rozszerzenia zakresu usługi o Pakiet Extra, który wydłuża czas nagrań do 72 godzin (3 dni), a czas przechowania nagrań na serwerze do 7 dni. Dodatkowo klient uzyskuje dostęp do opcji nadpisywania nagrań po wykorzystaniu przestrzeni na serwerze. Koszt Pakietu Extra to 10 zł brutto miesięcznie dla usługi z jedną kamerą i 15 zł netto miesięcznie (18,45 z VAT) dla usługi z dwiema kamerami.

Usługa jest dostępna we wszystkich punktach sieci Cyfrowego Polsatu. Od niedawna oferuje ją także sieć Plus.

 

 


Kategoria: 
Ostatnia aktualizacja 19.12.2016