Nie przepłacaj u konkurencji - przenieś numer do Plusa

Data: 
03 sie 2016

Plus i Cyfrowy Polsat podpowiadają jak w prosty sposób można zmienić przepłacanie na oszczędzanie. Właśnie ruszyła nowa kampania reklamowa programu smartDOM skierowana do abonentów Cyfrowego Polsatu, zachęcająca do przeniesienia usług telefonii komórkowej do Plusa, dzięki czemu klienci co miesiąc mogą płacić o połowę mniej za abonament i to przez cały okres umowy.

Wystarczy posiadać telewizję satelitarną w Cyfrowym Polsacie z zobowiązaniem min. 49,90 zł, by zyskać sporo oszczędności przenosząc swój numer do Plusa. Dzięki połączeniu usług w programie smartDOM klient w ofercie z abonamentem za np.:  49,99 zł otrzyma 50% rabat na abonament telefoniczny, a w nim rozmowy, SMS-y i MMS-y bez limitu oraz atrakcyjny pakiet GB do „szusowania” z prędkością LTE po internecie. 

nowy_obraz_21.png

„Nie przepłacaj u konkurencji – przenieś numer do Plusa ” w smartDOM wspierać będzie kampania reklamowa ze spotem telewizyjnym z udziałem ambasadorów programu Joanną Brodzik i Pawłem Wilczakiem. Spot pojawi się w kanałach głównych i tematycznych Polsatu. Działania kampanijne obejmą także stacje radiowe, outdoor i internet.

link: https://www.youtube.com/watch?v=cr4C3gnLwD4Metryczka kampanii:

  1. Kampania: Nie przepłacaj u konkurencji – przenieś numer do Plusa
  2. Nazwa reklamy: smartDOM Rozrzutni
  3. Klient: Cyfrowy Polsat/ Polkomtel
  4. Agencja: Grey Group
  5. Reżyser: Bartosz Prokopowicz
  6. Operator obrazu: Tomek Augy
  7. Scenariusz: Sławomir Klimkowski, Paweł Mazurkiewicz
  8. Muzyka: Picture85 Postcard from Paris
  9. Dom Produkcyjny: TFP
  10. Producent: Mariusz Matwiejczuk
  11. Dom mediowy: Vizeum
  12. Media: TV Polsat
  13. Start kampanii: 1 sierpnia 2016

 


Kategoria: 
Ostatnia aktualizacja 03.08.2016