Nazwa i logo marki bezpośrednio nawiązują do brandu operatora - Cyfrowego Polsatu. Autorem kreacji jest zespół Cyfrowego Polsatu i agencja Rzut Oka.
Od początku dążyliśmy do tego, aby nasza marka telekomunikacyjna jasno i precyzyjnie komunikowała swoje przeznaczenie biznesowe, będąc jednocześnie spójną z wizerunkiem Cyfrowego Polsatu. Uważam, że wybrane logo pozwoliło nam połączyć te dwa założenia. Teraz pozostaje mi tylko mieć nadzieję, że marka Halo Polsat zostanie przychylnie przyjęta przez użytkowników. - mówi Dominik Libicki, Prezes Zarządu, Cyfrowy Polsat S.A.
Cyfrowy Polsat z usługami telekomunikacyjnymi wystartuje już na jesieni 2007 r. Platforma wybrała model pełnego MVNO. Swoje usługi będzie świadczyć w oparciu o sieć radiową Ery, natomiast zaprojektowała własną sieć telekomunikacyjną i będzie działać w oparciu o własny kod dostępu PL12, własne punkty styku, umowy interconnectowe podpisane ze wszystkimi graczami obecnymi na polskim rynku i sto kilkadziesiąt umów roamingowych zawartych z partnerami na całym świecie. Cyfrowy Polsat będzie również posiadał własny system bilingowy i CRM.
Oferta Halo Polsat będzie dostępna w opcji z abonamentem i pre-paid. Do dyspozycji klientów zostaną oddane plany taryfowe, telefony i usługi dodatkowe zaprojektowane specjalnie z myślą o ich potrzebach.
Naturalną grupą docelową usług telekomunikacyjnych Cyfrowego Polsatu będą abonenci platformy - obecnie to 1,5 mln gospodarstw domowych, czyli 4,5 miliona osób. Niemniej jednak operator będzie kierował swoją ofertę do masowego odbiorcy. Doświadczenie firmy w sektorze telewizyjnym pozwoli jej zaproponować abonentom atrakcyjne treści i aplikacje dostępne za pośrednictwem telefonów komórkowych. Wiele dodatkowych możliwości, mających na celu usprawnienie obsługi klienta, będzie dawało abonentowi posiadanie podwójnej oferty Cyfrowego Polsatu.