Cyfrowy Polsat - największa platforma satelitarna w Polsce - włączył kolejną stację radiową. Radio PiN będzie dostępne dla wszystkich użytkowników Cyfrowego Polsatu na 6 pozycji radiowej listy platformy.
Radio PiN ma bardzo interesujący profil programowy, a jest stacją dostępną wyłącznie lokalnie, dlatego zdecydowaliśmy o zaproponowaniu jej odbiorcom w całej Polsce. - powiedział Andrzej Matuszyński, członek zarządu Cyfrowego Polsatu ds. marketingu.
Radio PiN skierowane jest do odbiorcy o zainteresowaniach ekonomicznych, poszukującego wysmakowanej rozrywki i nietuzinkowej oferty programowej. Charakteryzuje je ciekawa oferta muzyczna - wypośrodkowana, między niszową a proponowaną przez stacje uniwersalne. Znane jest z takich programów jak "Marketing Mix" Darka Klimczaka, "PiNacolada" - audycja muzyczna Staszka Trzcińskiego i Maćka Ulewicza, "Tour de coulture", czyli trasa po meandrach szeroko rozumianej rozrywki, "After Hours" prowadzone przez Amerykanina Michaela Moritza, "Magdy Gessler podróże do sedna smaku", "360 stopni - out of rutine" - krótki przegląd wydarzeń z pogranicza sportu, podróży, przygody i wielkich wyzwań, na który zaprasza Dariusz Urbanowicz czy "Radioczuły barbarzyńca".