W ramach trwającej kampanii uruchomionego 18 lutego br. programu smartDOM, który pozwala klientom na „Oszczędzanie przez dodawanie”, zostały wprowadzone nowe spoty: telewizyjny oraz viral, które tym razem są osadzone w scenerii rodzinnej wyprawy na łyżwy. W rolach głównych – ambasadorzy programu smartDOM: Joanna Brodzik i Paweł Wilczak.
Spoty można znaleźć pod tymi linkami:
http://media.cyfrowypolsat.pl/1817/pl/presskit/3815?file=583616
http://media.cyfrowypolsat.pl/1817/pl/presskit/3815?file=583618
Autorem kreacji jest agencja Grey Group. Reżyserem spotów został Bartek Ignaciuk. Za produkcję spotów odpowiada TFP, a postprodukcję powierzono Chimney Pot. Kampanię zaplanowały PHD Media Direction i Carat Polska.
Program smartDOM pozwala na korzystne łączenie nowoczesnych usług Plusa i Cyfrowego Polsatu, dzięki czemu można zapłacić mniej za swoje rachunki i generować duże oszczędności. Przedłużając umowę na jedną z dwóch posiadanych usług, dokupując drugą usługę lub wybierając jednocześnie dwie usługi Cyfrowego Polsatu lub Plusa, klient otrzymuje na każdy kolejny produkt 10 zł rabatu miesięcznie, czyli 240 zł łącznej zniżki w trakcie umowy (zakładając umowę na 24 miesiące). Usługi można dodawać do produktów Plusa (telefon, Internet LTE) lub Cyfrowego Polsatu (telewizję satelitarną, Internet LTE) z abonamentem w wysokości minimum 39,90 zł. Można je również dowolnie łączyć – telewizję z telefonem, telefon z Internetem, Internet z telewizją albo wszystkie trzy – ważny jest jedynie poziom abonamentu dodawanych usług – co najmniej 39,90 zł w przypadku Internetu LTE i telefonu oraz 59,90 zł w przypadku telewizji satelitarnej. Jednocześnie można połączyć nawet 9 usług: maksymalnie 3xtelefon, 3xInternet i 3xtelewizję i dzięki temu zaoszczędzić aż 80 zł/mies.! Program smartDOM sieci Plus i Cyfrowego Polsatu, to 240 zł oszczędności w trakcie trwania 24-miesięcznej umowy, w przypadku korzystania z dwóch usług. Posiadanie klasycznego zestawu usług: telewizja, Internet, telefon, to już 480 zł oszczędności w ciągu dwóch lat.