Od 4 lipca do 28 sierpnia br. kanał telewizyjny National Geographic Channel i Cyfrowy Polsat, największa platforma satelitarna, zapraszają fanów fotografii do udziału w czwartej już edycji Wyjątkowego Konkursu Fotograficznego. Uczestnicy zabawy mogą zgłaszać swoje prace w czterech kategoriach tematycznych, a na zwycięzców czekają nie tylko nietuzinkowe nagrody, ale także możliwość opublikowania swojego zdjęcia w specjalnym kalendarzu National Geographic Channel i Cyfrowego Polsatu.
Po sukcesie pierwszych trzech edycji Wyjątkowego Konkursu Fotograficznego, National Geographic Channel i Cyfrowy Polsat startują z kolejną edycją zabawy dla amatorów fotografowania. Konkurs będzie trwał osiem tygodni. Prace można zgłaszać w czterech kategoriach tematycznych: „Lata 90.”, „Ruch i akcja”, „Ludzie i ich praca” oraz „Ty i Twój pupil”, za pośrednictwem specjalnej aplikacji konkursowej dostępnej na fanpage’u National Geographic Channel Facebook.com/Ngcpl, stronie internetowej www.cyfrowypolsat.pl i fanpage’u Cyfrowego Polsatu Facebook.com/cyfrowypolsat.
Konkurs składa się z ośmiu etapów. W każdym z nich uczestnicy mogą dodawać dowolną liczbę zdjęć. Laureaci poszczególnych etapów będą wyłaniani w głosowaniu internautów odwiedzających aplikację konkursową. Za każdym razem nagrodzonych zostanie po dwóch uczestników. Wszyscy, niezależnie od czasu dodania Zdjęcia, mają szansę na zdobycie nagród finałowych.
Dwunastu finalistów konkursu otrzyma cenne nagrody, w tym: profesjonalny aparat fotograficzny, lustrzankę cyfrową, kamerę cyfrową, aparat cyfrowy oraz bony zakupowe do Empiku. Wyróżnione zdjęcia wszystkich laureatów ścisłego finału zostaną opublikowane w kalendarzu – National Geographic Channel oraz Cyfrowego Polsatu na 2015 rok.
Abonenci Cyfrowego Polsatu znajdą National Geographic Channel w Pakiecie Familijnym Max HD na pozycji 72., a jego wersję HD na miejscu 124. na liście kanałów platformy.
National Geographic Channels International
National Geographic Channels International (NGCI) pobudza ciekawość widzów, proponując inteligentne i innowacyjne programy, w których stawia pytania o to, co wiemy, jak postrzegamy świat i co stymuluje nas do dalszych działań. NGCI to firma należąca do National Geographic Ventures oraz Grupy FOX Entertainment. Za pośrednictwem swoich kanałów - National Geographic Channel, National Geographic Channel HD, Nat Geo Wild, Nat Geo Wild HD oraz Nat Geo People – wspiera cele badawcze, ekologiczne i edukacyjne Towarzystwa National Geographic.
Więcej informacji na: www.natgeotv.com/pl
Na całym świecie kanał National Geographic Channel (w tym amerykański NGC U.S. – joint venture NGV oraz Fox Cable Networks Group) jest dostępny w ponad 440 milionach gospodarstw domowych, w 171 krajach i 45 wersjach językowych.