Plus i Polsat Box ruszają z nowymi kampaniami reklamowymi. Motywem przewodnim spotu Plusa są możliwości rozwoju i nauki jakie zapewniają nowoczesne technologie, a kampania Polsat Box podkreśla, że wspólne kibicowanie jest możliwe dzięki szerokiemu dostępowi do kanałów sportowych.
Zawsze coś, czego warto się nauczyć, leci światłowodem Plusa
Nowy spot Plusa pokazuje, że światłowód to coś więcej niż szybki internet – to narzędzie, które otwiera drzwi do nauki w nowoczesny sposób. Dwie dziewczynki, które z łatwością posługują się angielskim, udowadniają, że rozrywka online może edukować. Dzięki Światłowodowi Plusa wiedza płynie bez podręczników – prosto z ekranu, w rytmie codziennego życia. Czy zatem rozrywka może edukować? Odpowiedź jest oczywista – zawsze coś, czego warto się nauczyć, leci Światłowodem Plusa.

Kampania obejmuje telewizję, działania online oraz formaty DOOH i OOH. Jej uzupełnieniem są materiały przygotowane z myślą o odbiorcach w różnych regionach Polski – dzięki geotargetowaniu komunikacja nabiera lokalnego charakteru. Wykorzystane zostały gwary oraz odniesienia do miejsc bliskim mieszkańcom, takich jak w przypadku „Jo! Tu je Plus Światłowód” na Kaszubach, „Łączy więcej niż 100 mostów – Plus Światłowód tu jest” we Wrocławiu czy „W zasięgu puszczy i Plus Światłowód”
w Białymstoku. Dodatkowo, w mediach społecznościowych pojawią się krótkie filmiki, których bohaterowie odpowiadają na pytanie „Czego nauczył*ś się dzięki Światłowodowi Plusa?”. Dzięki światłowodowi każdy może dowiedzieć się, że nietoperze śpią do góry nogami czy gdzie zjeść najlepsze kartacze.
Link do spotu: Zawsze coś, czego warto się nauczyć leci światłowodem Plusa
Link do kampanii digital: Czego nauczył*ś się dzięki Światłowodowi Plusa?
Metryczka kampanii:
Nazwa kampanii: Zawsze coś, czego warto się nauczyć, leci Światłowodem Plusa
Marka: Plus
Zarządzający projektem po stronie klienta: Karolina Walo, Małgorzata Lenarczyk, Rafał Kawecki, Olga Sobolewska
Kreacja: Agencja Freundschaft
Produkcja: TFP
Media: TV, Online, DOOH, OOH
Dom mediowy: iProspect offline, Mediaplus online.
Polsat Box Go rusza z nową kampanią promującą telewizję, która łączy pokolenia
W najnowszym spocie Polsat Box powraca dobrze znana widzom rodzina – tym razem wspólnie przeżywa sportowe emocje. Na ekranie telewizora trwa mecz piłki nożnej, a syn, korzystając z tabletu, śledzi rozgrywki siatkarskie. W centrum uwagi ponownie znajduje się postać grana przez Jacka Braciaka, który z ciepłem wspomina swoją mamę, podkreślając wartość rodzinnych chwil i wspólnego oglądania. Kampania pokazuje, że dzięki Polsat Box każdy może oglądać to, co lubi – razem, ale na swój sposób. I to jest właśnie kompromis XXI wieku – dostęp do Polsat Box na wielu ekranach i bez kłótni o pilota.

Kampania promuje szeroką ofertę Polsat Box, w szczególności pakiet L, w którym łącznie jest do 142 kanałów tv dla całej rodziny, w tym najpopularniejsze kanały sportowe: stacje Polsat Sport, Eurosport a także promocyjnie, bez dodatkowych opłat - Eleven Sports oraz Polsat Sport Premium. Spot będzie emitowany w telewizji Polsat, na kanałach tematycznych Polsatu oraz online w mediach społecznościowych.
Link do spotu: Kto wygra? Super oferta w Polsat Box.
Metryczka kampanii:
Nazwa kampanii: Polsat Box
Marka: Polsat Box
Zarządzający projektem po stronie klienta: Karolina Walo, Małgorzata Lenarczyk, Anna Prokopowicz, Joanna Zielonka
Kreacja: Agencja Freundschaft
Produkcja: TFP
Media: TV (Polsat i kanały tematyczne Polsatu), Online
Dom mediowy: iProspect offline, Mediaplus online