Światłowód Plusa i telewizja Polsat Box w nowych spotach reklamowych

Data

 

Plus i Polsat Box ruszają z nowymi kampaniami reklamowymi. Motywem przewodnim spotu Plusa są możliwości rozwoju i nauki jakie zapewniają nowoczesne technologie, a kampania Polsat Box podkreśla, że wspólne kibicowanie jest możliwe dzięki szerokiemu dostępowi do kanałów sportowych.

Zawsze coś, czego warto się nauczyć, leci światłowodem Plusa

Nowy spot Plusa pokazuje, że światłowód to coś więcej niż szybki internet – to narzędzie, które otwiera drzwi do nauki w nowoczesny sposób. Dwie dziewczynki, które z łatwością posługują się angielskim, udowadniają, że rozrywka online może edukować. Dzięki Światłowodowi Plusa wiedza płynie bez podręczników – prosto z ekranu, w rytmie codziennego życia. Czy zatem rozrywka może edukować? Odpowiedź jest oczywista – zawsze coś, czego warto się nauczyć, leci Światłowodem Plusa.

sch-plu-10548_kv_1200x628_wroclaw_0.jpg

Kampania obejmuje telewizję, działania online oraz formaty DOOH i OOH. Jej uzupełnieniem są materiały przygotowane z myślą o odbiorcach w różnych regionach Polski – dzięki geotargetowaniu komunikacja nabiera lokalnego charakteru. Wykorzystane zostały gwary oraz odniesienia do miejsc bliskim mieszkańcom, takich jak w przypadku „Jo! Tu je Plus Światłowód” na Kaszubach, „Łączy więcej niż 100 mostów – Plus Światłowód tu jest” we Wrocławiu czy „W zasięgu puszczy i Plus Światłowód” 
w Białymstoku. Dodatkowo, w mediach społecznościowych pojawią się krótkie filmiki, których bohaterowie odpowiadają na pytanie „Czego nauczył*ś się dzięki Światłowodowi Plusa?”. Dzięki światłowodowi każdy może dowiedzieć się, że nietoperze śpią do góry nogami czy gdzie zjeść najlepsze kartacze.

Link do spotu: Zawsze coś, czego warto się nauczyć leci światłowodem Plusa

Link do kampanii digital: Czego nauczył*ś się dzięki Światłowodowi Plusa?

Metryczka kampanii:

Nazwa kampanii: Zawsze coś, czego warto się nauczyć, leci Światłowodem Plusa

Marka: Plus

Zarządzający projektem po stronie klienta: Karolina Walo, Małgorzata Lenarczyk, Rafał Kawecki, Olga Sobolewska

Kreacja: Agencja Freundschaft

Produkcja:  TFP

Media: TV, Online, DOOH, OOH

Dom mediowy: iProspect offline, Mediaplus online.

Polsat Box Go rusza z nową kampanią promującą telewizję, która łączy pokolenia

W najnowszym spocie Polsat Box powraca dobrze znana widzom rodzina – tym razem wspólnie przeżywa sportowe emocje. Na ekranie telewizora trwa mecz piłki nożnej, a syn, korzystając z tabletu, śledzi rozgrywki siatkarskie. W centrum uwagi ponownie znajduje się postać grana przez Jacka Braciaka, który z ciepłem wspomina swoją mamę, podkreślając wartość rodzinnych chwil i wspólnego oglądania. Kampania pokazuje, że dzięki Polsat Box każdy może oglądać to, co lubi – razem, ale na swój sposób. I to jest właśnie kompromis XXI wieku – dostęp do Polsat Box na wielu ekranach i bez kłótni o pilota.

polsat_box_kampania_sport_1200x1000.jpg

Kampania promuje szeroką ofertę Polsat Box, w szczególności pakiet L, w którym łącznie jest do 142 kanałów tv dla całej rodziny, w tym najpopularniejsze kanały sportowe: stacje Polsat Sport, Eurosport a także promocyjnie, bez dodatkowych opłat - Eleven Sports oraz Polsat Sport Premium. Spot będzie emitowany w telewizji Polsat, na kanałach tematycznych Polsatu oraz online w mediach społecznościowych.

Link do spotu: Kto wygra? Super oferta w Polsat Box.

Metryczka kampanii:

Nazwa kampanii: Polsat Box

Marka: Polsat Box

Zarządzający projektem po stronie klienta: Karolina Walo, Małgorzata Lenarczyk, Anna Prokopowicz, Joanna Zielonka

Kreacja: Agencja Freundschaft

Produkcja:  TFP

Media: TV (Polsat i kanały tematyczne Polsatu), Online

Dom mediowy: iProspect offline, Mediaplus online

 

Kategoria
Ostatnia aktualizacja 28.08.2025