„Backdoor – wyjście awaryjne” to serial komediowy, który z humorem, dystansem i bez zbędnego tabu komentuje w serii skeczy relacje międzyludzkie i codzienne sytuacje o tematyce społecznej, kulturalnej czy politycznej. Powstał on dzięki współpracy Grupy Polsat Plus i ViacomCBS Networks Polska. Sam format pochodzi z Brazylii, a autorem jego koncepcji jest grupa Porta Dos Fundos. Premiera serialu już jutro, 17 grudnia br. tylko w Polsat Box Go. W serwisie będą dostępne od razu wszystkie odcinki.
- „Backdoor – wyjście awaryjne” to cykl 10 odcinków, każdy trwa 22 minuty i składa się z 5-7 skeczy odegranych przez aktorów,
- W produkcji w reż. Sindre Sandemo wystąpili m.in.: Karolina Bacia, Tomasz Borkowski, Sebastian Cybulski, Katarzyna Kołeczek, Marcin Korcz, Paweł Koślik i Magda Smalara,
- Głównym scenarzystą jest Doman Nowakowski – jeden z najbardziej doświadczonych scenarzystów komediowych w Polsce,
- Za produkcję odpowiadała firma Polot Media, a producentem jest Paweł Biniek,
- Grupa Porta Dos Fundos/Backdoor nieustannie tworzy nowe treści komediowe udostępniane w serwisie YT na dedykowanym kanale,
- Premiera serialu już jutro, 17 grudnia br. tylko w Polsat Box Go,
- Tytuł znajdzie się w pakiecie Polsat Box Go Premium oferowanym w promocyjnej cenie 30 zł za 30 dni,
- Będzie go można oglądać w dowolnym miejscu i czasie, na dowolnym urządzeniu
„Backdoor – wyjście awaryjne” – gdzie oglądać?
Od jutra serial będzie dostępny w całości wyłącznie w Polsat Box Go, dla użytkowników pakietu Polsat Box Go Premium. Będzie go można oglądać bez reklam w dowolnym miejscu i czasie na stronie polsatboxgo.pl oraz w aplikacji na: urządzeniach mobilnych z systemami Android, iOS i Harmony OS, w wybranych Smart TV, w Android TV, za pośrednictwem Apple TV i Amazon Fire TV oraz w dekoderach. Serwis zapewnia również funkcje Chromecast i AirPlay umożliwiające przesyłanie obrazu z telefonu lub tabletu na inne urządzenia. Promocyjna cena pakietu to 30 zł za 30 dni.
W pakiecie Polsat Box Go Premium oprócz najnowszej produkcji „Backdoor – wyjście awaryjne” i seriali premium (m.in.: „Układ”, „Osaczony”, „Cień”, „Mecenas Porada”) widzowie znajdą kinowe hity (wybrane także w jakości 4K, m.in.: „Parasite”, „Paddington2”, „Ślicznotki”), wydarzenia specjalne (np. koncert Adele z Los Angeles połączony z rozmową z Oprah Winfey), najlepsze polskie i zagraniczne seriale, produkcje Telewizji Polsat przed premierą w telewizji, ponad 100 kanałów TV oraz bogatą bibliotekę bajek i rozrywki, a wszystko to bez reklam. Pakiet włącza również opcję "pobierz" pozwalającą na zapisywanie wybranych plików na urządzeniach mobilnych i oglądanie ich offline.
Joanna Popowska, Z-ca Dyrektora ds. Rozwoju Usług Online w Cyfrowym Polsacie świadczącym usługi Polsat Box:
- W Polsat Box Go jednymi z najchętniej wybieranych treści są formaty rozrywkowe, w tym komediowe. Dlatego też z ogromną przyjemnością prezentujemy jako pierwsi i jedyni na polskim rynku projekt realizowany we współpracy z ViacomCBS, naszym wieloletnim partnerem. Nowy serial „Backdoor – wyjście awaryjne” pokazuje, jak można w nieszablonowy sposób podejść do zabawnego komentowania absurdów otaczającej rzeczywistości. Oferuje rozrywkę i odważny humor, który czasem jest jedynym wyjściem. Ten realizowany w oparciu o uznany, światowy brand format dostępny jest u nas w dowolnej chwili, w dowolnym miejscu, na dowolnie wybranym urządzeniu.
Daniel Reszka, Wiceprezes ds. Marek Rozrywkowych i Młodzieżowych ViacomCBS Networks CE:
- Współpraca przy produkcji i dystrybucji serialu „Backdoor – wyjście awaryjne” to przykład najlepszych praktyk rynkowych opartych na solidnych założeniach strategicznych. Każdy z partnerów wnosi to, co ma najlepsze – siłę marek oraz stabilną widownię. Naszym atutem jest tematyczny kanał gromadzący fanów dobrej, odważnej rozrywki, humoru i komedii. Wierzę, że nasza wspólna oferta zwiększa możliwości dotarcia do szerokiej widowni, a do tego sam serial – unikalna produkcja na najwyższym poziomie – okaże się magnesem, który przyciągnie na nasze platformy nowych widzów i użytkowników.
Gregorio Duvivier, Partner, Porta dos Fundos | Dyrektor Kreatywny, Backdoor:
- Kanał rozrywkowy Porta dos Fundos w ciągu 10 lat swojej działalności wyprodukował ponad 2 000 krótkich filmów komediowych. Jedną z rzeczy, z których jestem najbardziej dumny, są działania na skalę międzynarodową, tak rzadkie w brazylijskiej komedii. Porta może dziś pochwalić się tym, że jest znana na całym świecie, tak jak w Meksyku, gdzie Backdoor stał się najpopularniejszym viralem w Ameryce Łacińskiej: wideo „Harina” ma już prawie 60 milionów wyświetleń. Dorastałem otoczony humorem z innych miejsc na świecie i bardzo się cieszę, że globalną północ również bawi południowa komedia, a wymiana ta działa w obie strony. Bardzo się cieszę, że Porta dos Fundos została doceniona i że ludzi z całego świata interesuje i śmieszy to, co tworzymy. Wierzę, że humor może być uniwersalny, że może być czymś, co jednoczy nas w tak bardzo podzielonym świecie.
João Vicente de Castro, Partner, Porta dos Fundos | Dyrektor Kreatywny, Backdoor:
- Marzeniem Porta dos Fundos zawsze było dotarcie z naszym humorem tam, gdzie to tylko możliwe. Wraz z pojawieniem się w Polsce, udało nam się je spełnić. Nasz humor jest jednocześnie uniwersalny i przewrotny, zwracamy uwagę na wszystko, co dzieje się w społeczeństwie. Właśnie dlatego różnorodne treści Porta dos Fundos są dostępne dziś w wielu miejscach: na Comedy Central, Youtube Originals, Netfliksie, Prime Video, a także na Facebooku, Twitchu, TikToku, Deezerze, Instagramie, HBO i innych. W sumie Porta ma ponad 11 miliardów wyświetleń i ponad 36 milionów followersów na całym świecie.