Cyfrowy Polsat i Plus z nowym domem mediowym

Data: 
10 gru 2015

Cyfrowy Polsat i Plus w drodze przetargu wybrały nowy dom mediowy – Vizeum Polska, który od stycznia 2016 r. będzie odpowiadał za strategię mediową, planowanie i zakup mediów na potrzeby kampanii prowadzonych przez spółki.

Vizeum Polska będzie odpowiadał za kompleksową strategię i działania obydwu spółek we wszystkich mediach, zarówno offline – telewizja, prasa, radio, kino, outdoor – jak również w mediach online i społecznościowych.

W procesie wyboru domu mediowego spółki oceniały: podejście strategiczne, zintegrowane planowanie, efektywność kosztową, doświadczenie i warsztat pracy oraz wykorzystanie unikalnego na polskim rynku potencjału Grupy Cyfrowy Polsat.

- Vizeum Polska przedstawił efektywną strategię mediową uwzględniającą zarówno potrzeby komunikacyjne naszej Grupy, jak i zróżnicowane portfolio produktów Polkomtelu i Cyfrowego Polsatu, a także różnorodne potrzeby grup docelowych, do których kierujemy nasze usługi – mówi Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w Cyfrowym Polsacie i Polkomtelu. - Vizeum dysponuje nie tylko ekspercką wiedzą o polskim rynku, ale korzysta także z globalnych doświadczeń, jako część Grupy Dentsu Aegis Network. Oczekujemy współpracy, która pozytywnie przełoży się na wyniki sprzedażowe i wizerunkowe naszej Grupy.

Kategoria: 
Ostatnia aktualizacja 10.12.2015