Grupa Cyfrowy Polsat podpisała z BBC Worldwide Channels umowę dotyczącą dystrybucji kanałów BBC Entertainment, BBC Knowledge, BBC Lifestyle i CBeebies na platformie Cyfrowy Polsat oraz sprzedaży czasu reklamowego w tych kanałach przez Biuro Reklamy Polsat Media.
- Cieszę się z każdej nowej możliwości wzbogacenia naszej oferty programowej i zaproponowania abonentom atrakcyjnych treści telewizyjnych. Cztery kanały tematyczne produkcji BBC będą towarzyszyły stacji BBC HD, do której nasi abonenci mają dostęp od lutego tego roku. Wierzę, że widzowie docenią treści zapewniane przez znanego na całym świecie nadawcę, jakim jest BBC – mówi Dominik Libicki, Prezes Zarządu Cyfrowego Polsatu S.A.
- Poszerzenie naszego portfolio o kanały tak renomowanego nadawcy, jakim jest BBC znacząco wzmocni ofertę Polsat Media w segmencie kanałów tematycznych. Dzięki temu reklamodawcy będą mogli jeszcze precyzyjniej planować swoje kampanie reklamowe realizowane za naszym pośrednictwem - mówi Stanisław Janowski, dyrektor zarządzający Polsat Media Sp. z o.o.
- Bardzo mnie cieszy możliwość ogłoszenia nowej umowy z Cyfrowym Polsatem, bardzo cenionym operatorem płatnej telewizji, zapewniającej obecność wszystkich naszych kanałów na platformie. Wraz z otworzeniem lokalnego biura w Warszawie i utworzeniem zespołu prowadzonego przez Jacka Koskowskiego jesteśmy w pełni przygotowani do zapewnienia naszej ciągle rosnącej polskiej widowni ekskluzywnych i najbardziej oryginalnych treści programowych prosto z Wielkiej Brytanii oraz najlepszej globalnej rozrywki – mówi Ian McDonough, SVP oraz General Manager EMEA, BBC Worldwide Channels.
Cztery nowe kanały BBC ofertę największej polskiej platformy satelitarnej wzbogacą w listopadzie br. O szczegółach z tym związanych operator będzie informował w późniejszym terminie. Stacje BBC Entertainment, BBC Knowledge, BBC Lifestyle i CBeebies rozszerzą ofertę nadawcy reprezentowaną teraz na platformie przez kanał BBC HD, który abonenci Cyfrowego Polsatu odbierają od lutego br.
Współpraca BBC Worldwide Channels z Polsat Media rozpocznie się w styczniu 2013 roku. Dzięki zawartej umowie portfolio stacji obsługiwanych przez Polsat Media wzrośnie do 20 kanałów. Obecnie Polsat Media zajmuje się sprzedażą czasu reklamowego 16 kanałów telewizyjnych, w tym dużej ogólnopolskiej stacji telewizyjnej Polsat. Spółka reprezentuje również ofertę reklamową największej telewizji internetowej IPLA, a także prowadzi sprzedaż reklam w miejscu sprzedaży PRN Polska.