Właśnie zadebiutowała nowa, korporacyjna strona internetowa Grupy Cyfrowy Polsat. Serwis jest dostępny pod adresem www.grupapolsat.pl. Uruchomienie witryny to kolejny element działań prowadzonych w ramach realizacji strategii integracji spółek z Grupy. Projekt stanowi kompendium wiedzy o całej Grupie i ma na celu zapewnienie jeszcze lepszej komunikacji ze wszystkimi jej odbiorcami.
Nowy serwis, choć powstał na bazie trzech dotychczas istniejących w ramach strony WWW Cyfrowego Polsatu (Relacje Inwestorskie, Biuro Prasowe, Praca), został od początku zaprojektowany oraz gruntownie rozbudowany. Podzielono go na 6 sekcji – ogólną O Nas i 5 kierowanych do odbiorców z różnych obszarów – dostępnych w dwóch wersjach językowych: polskiej i angielskiej.
Zakładka O Nas ukazuje Grupę jako największego dostawcę zintegrowanych usług multimedialnych w Polsce, przybliżając szczegółowo jej historię, strategię i profil działalności. Rozbudowano sekcje Relacje inwestorskie i Ład korporacyjny, uzupełniając je o użyteczne materiały prezentacyjne. Nowe funkcjonalności pojawiły się także w Biurze Prasowym, m.in. kalendarz, teczka prasowa, formularz dla dziennikarzy testujących sprzęt itp. Zakładka Odpowiedzialny biznes została wzbogacona o dobre praktyki CSR stosowane w całej Grupie. Wszystkiego na temat rekrutacji, warunków pracy oraz o aktualnych ofertach potencjalni kandydaci dowiedzą się w sekcji Praca. Dodatkowo pojawiły się nowe narzędzia: Aktualności prezentujące bieżące wydarzenia ze wszystkich spółek z Grupy, Kalendarz najważniejszych wydarzeń w Grupie, Centrum Dokumentów i informacji agregujące najważniejsze materiały ze wszystkich sekcji oraz rozbudowany Newsletter kierowany do odbiorców zgodnie z ich zainteresowaniami. Odbiorcy znajdą w serwisie także praktyczny Słownik i wyszukiwarkę. Całość stanowi doskonałe źródło wiedzy o Grupie, nie tylko z uwagi na jakość i użyteczność treści, ale także intuicyjność w dotarciu do nich.
Kluczowe zalety serwisu, które na pewno dostrzegą użytkownicy, to także przejrzysta i nowoczesna szata graficzna, przyjazna nawigacja i dostępność zarówno na komputerach, jak i tabletach oraz smartfonach, wynikająca z wykorzystania techniki Responsive Web Design.
– Nowy serwis przygotowaliśmy w odpowiedzi na potrzeby najbliższego otoczenia: inwestorów, analityków, dziennikarzy, potencjalnych pracowników, obecnych i przyszłych klientów, kontrahentów czy innych osób zainteresowanych kompleksową wiedzą o Grupie Cyfrowy Polsat. Zasililiśmy go licznymi, użytecznymi materiałami, informacjami i treściami, które pozwolą odbiorcom całościowo poznać i lepiej zrozumieć nasz biznes. Strona www.grupapolsat.pl została zbudowana zgodnie z aktualnie obowiązującymi standardami tworzenia stron internetowych. Zadbaliśmy o czytelną architekturę i intuicyjną nawigację, żeby ułatwić użytkownikom odszukanie interesujących ich informacji. Mając zaś na uwadze wielość urządzeń, także tych mobilnych, wykorzystywanych przez naszych odbiorców, nową wersję strony zaprojektowaliśmy w sposób, który pozwala na automatyczne dostosowanie jej wyglądu do urządzenia i wielkości jego ekranu – mówi Bartłomiej Drywa, Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej w Cyfrowym Polsacie oraz Relacji Inwestorskich w Cyfrowym Polsacie i Polkomtelu.
Nowy serwis został przygotowany we współpracy z agencją Message.