Cyfrowy Polsat, zgodnie z przyjętą strategią dostarczania kompleksowych multimedialnych produktów i usług dla całej rodziny, wprowadza zmiany w komunikacji marki w postaci nowego hasła: „Twój Multimedialny Dom” i nowych ikon. Jest to podkreślenie nowego etapu w konsekwentnym rozwoju firmy budującej szerokie portfolio produktów dla swoich klientów. Zmianom w komunikacji towarzyszą nowe promocje zachęcające do łączenia usług operatora w zestawy dopasowane do potrzeb każdej rodziny oraz do testowania nowych serwisów online. Jednocześnie operator uruchomił nową, odświeżoną stronę WWW: www.cyfrowypolsat.pl. W najbliższych dnia wystartują także dwie nowe kampanie reklamowe: jedna promująca „Twój Multimedialny Dom”, druga - zmiany w ofercie internetowej.
- Nowe ikony podkreślają najważniejsze obszary działalności Cyfrowego Polsatu – najwyższej jakości usługi telewizyjne, dostęp do najnowocześniejszego na świecie Internetu LTE i nowoczesne serwisy online z filmami i innymi materiałami wideo, a nowe hasło „Twój Multimedialny Dom” w prosty sposób podsumowuje strategiczny cel naszej firmy - dostarczania innowacyjnych zestawów multimedialnych usług dla całej rodziny - oraz wskazuje na kierunek naszego dalszego rozwoju – mówi Beata Białkowska, dyrektor marketingu i sprzedaży, Cyfrowy Polsat S.A.
Dostarczane przez Cyfrowy Polsat usługi umożliwiają klientom stworzenie własnego domowego centrum rozrywki w oparciu o telewizję, Internet i serwisy online. Bogatą ofertę telewizyjną największego w Polsce operatora płatnej telewizji można łączyć z Internetem LTE - w nowej ofercie z nielimitowanym dostępem do wybranych treści w Internecie: stron WWW, wideo i serwisów społecznościowych - oraz TV MOBILNĄ i serwisami online: ipla, HBO GO, FilmBox Live dostępnymi na smartfonie, tablecie lub laptopie.
Łączenie usług niesie ze sobą szereg korzyści finansowych i funkcjonalnych:
- Nowe zestawy Multimedialny Domzapewniają dostęp do telewizji, Internetu i serwisów wideo online w korzystnej cenie,
- Wybór dwóch usług – telewizji i Internetu – jednocześnie gwarantuje dodatkowe gigabajty danych na Internet oraz możliwość wypróbowania serwisów wideo onilne,
- Dotychczasowi abonenci telewizji, decydując się na usługi internetowe dostają nawet 5 GB więcej w ramach usługi dostępu do Internetu oraz dodatkowe korzyści, jeżeli umowy zostaną podpisane w tym samym czasie,
- Posiadając pakiet telewizji i Internetu, można go w dowolnym momencie rozszerzyć o dostęp do serwisów wideo online ipla, FilmBox Live i HBO GO.
Nowe zestawy Multimedialny Dom
Każdy klient Cyfrowego Polsatu może stworzyć swój własny Multimedialny Dom, kupując cały zestaw usług lub dokupując nowe usługi do tych, które już posiada. Samodzielne łączenie produktów daje spersonalizowany, unikalny zestaw, który odpowie indywidualnym potrzebom całej rodziny. Natomiast dla klientów, którzy preferują korzystanie z zaproponowanych gotowych rozwiązań przygotowane zostały uniwersalne zestawy.
Już za 79,80 zł miesięcznie można cieszyć się jednym z optymalnych zestawów, który zapewnia: rozrywkę telewizyjną z dodatkowymi pakietami Film HD i Sport HD w prezencie oraz dekoderem HD już za 1zł, internetowy pakiet danych wraz z nowoczesnymi urządzeniami oraz 3-miesięczny dostęp do pakietu iplaMix, dzięki któremu klienci mają możliwość poznać bez zobowiązań zalety i różnorodność ipli – największej polskiej telewizji internetowej.
Dla osób, które są zainteresowane dostępem do treści premium przygotowano zestaw z telewizją wraz z kanałami HBO i Cinemax, dodatkowymi pakietami w prezencie oraz dekoderem HD za 1 zł, internetowym pakietem 25 GB danych wraz z nielimitowanym dostępem do stron WWW, serwisów społecznościowych oraz dodatkowymi gigabajtami do wykorzystania na oglądanie wideo w ramach ipli i HBO GO, bezpłatnym 3-miesięcznym dostępem do serwisów ipla i HBO GO. Cena zestawu to 159,80 zł/mies.
Zestawy telewizji z dodatkowym pakietem iplaMix przez 3 miesiące w prezencie
Zmiany wprowadzono także do samej oferty telewizyjnej, rozszerzając oferowane pakiety podstawowe o usługi online. Już od pakietu Familijnego Max HD oprócz pakietów dodatkowych
Film HD i Sport HD klient otrzyma także pakiet iplaMix na 3 miesiące w prezencie. Razem z pakietem Premium można dodatkowo korzystać przez 3 miesiące bez żadnych opłat z Katalogu Filmów VOD oraz serwisów ipla (w ramach pakietu iplaMix) i FilmBox Live.
Internet „Tu i Teraz” dla klientów telewizji
Klienci, którzy dokonają zakupu oferty telewizyjnej lub przedłużą swoją dotychczasową umowę, a w ciągu 3 dni od tego momentu zdecydują się także na usługę dostępu do Internetu, mogą skorzystać z dodatkowej promocji – „Tu i Teraz”. Korzyść, którą można otrzymać dzięki szybkiej decyzji, to brak czynszu za router Edimax przy umowie na 24 miesiące oraz niższy o 5 zł czynsz za modem przy umowach na 12 i 24 miesiące. Router Edimax jest promocyjnie dostępny już za 1 zł, a łącznie promocja „Tu i Teraz” pozwala klientowi zaoszczędzić aż do 240 zł.
Nowa strona WWW i ogólnopolskie kampanie reklamowe
Nowa odsłona serwisu www.cyfrowypolsat.pl prezentuje treści w bardziej nowoczesny i atrakcyjny sposób. Przejrzysta szata graficzna podąża za najnowszymi trendami w projektowaniu stron internetowych i wykorzystuje możliwości coraz większych rozdzielczości urządzeń.
Zmianom w ofercie Cyfrowego Polsatu towarzyszą startujące w najbliższych dniach dwie kampanie reklamowe. Jedna z nich promuje nowe Taryfy Multimedialne w ofercie internetowej operatora, druga - zmiany wprowadzone w komunikacji marki i nowe możliwości łączenia usług w zestawy Multimedialny Dom, podkreślając nowe pozycjonowanie i strategię firmy.
Kampania wspierająca sprzedaż nowych Taryf Multimedialnych obejmuje telewizję, radio i Internet. Spoty będą emitowane w Polsacie i kanałach tematycznych. Dodatkowo zaplanowano emisje spotów w ogólnopolskich stacjach radiowych oraz intensywne działania w Internecie.
Równolegle w telewizji, prasie, radiu i Internecie ruszy silna kampania wspierająca nowe hasło „Cyfrowy Polsat – Twój Multimedialny Dom”.
Autorami obydwu kreacji są: Mariusz Palej (reżyser spotów) i agencja Grey Worldwide Warszawa. Za produkcję filmów reklamowych odpowiada TFP, a za postprodukcję Chimney Pot. Kampanie we wszystkich mediach poza Internetem planuje PHD Media Direction, kampanię online - Carat Polska.