Już 6 grudnia br. o godz. 18.45 użytkownicy największej telewizji internetowej IPLA, obok widzów Telewizji Polsat, po raz kolejny będą mieli okazję, aby pomóc potrzebującym dzieciom, podopiecznym Fundacji POLSAT, oglądając specjalnie przygotowany blok reklamowy.
To już 12. edycja Mikołajkowego Bloku Reklamowego, podczas którego użytkownicy IPLI będą mogli pomóc podopiecznym Fundacji Polsat bardzo prostym gestem. Wystarczy, że 6 grudnia o godz. 18.45 w dowolnym miejscu, na dowolnie wybranym urządzeniu obejrzą w IPLI specjalnie przygotowany blok reklamowy. Będzie go można znaleźć na stronie www.ipla.tv w zakładce LIVE: http://www.ipla.tv/live/category/46-mikolajkowy-blok-reklamowy oraz w aplikacjach IPLA na komputery, tablety, smartfony i wybrane telewizory Smart TV.
Wpływy z Mikołajkowego Bloku Reklamowego, obliczone na podstawie wyników oglądalności, przekazane zostaną w całości na leczenie i rehabilitację chorych dzieci – podopiecznych Fundacji POLSAT. Do tej pory udało się objąć pomocą 26 657 dzieci, a dochód z jedenastu poprzednich edycji wyniósł prawie 13 500 000 zł. Im więcej osób obejrzy blok reklamowy, tym większa liczba podopiecznych otrzyma pomoc.
Kampania zachęcająca do udziału w tej wyjątkowej akcji emitowana jest na antenach kanałów Grupy Polsat. Wspierają ją dziennikarze redakcji Wydarzeń, Polsat News i Polsat Sport: Dorota Gawryluk, Agnieszka Mosór, Ewa Gajewska, Robert Gusta, Mateusz Borek i Jarosław Gugała.