1 września 2017 roku biuro reklamy Polsat Media rozpocznie sprzedaż czasu reklamowego w kanałach Tele5 należącym do MEDIASAT Sp. z o.o. i Polonia1 należącym do Polcast Italia S.r.l. Dotychczas Tele5 znajdował się w ofercie IDM.net, a Polonia1 w ofercie Polcast Media Distribution Sp. z o.o.
Tele5 to program działający na polskim rynku nieprzerwanie od 2002r. 80% ramówki programowej stacji zajmują filmy i seriale. Poza tym produkcje własne i zewnętrzne o charakterze rozrywkowym. Profil widza Tele5 to osoby z miast w przedziale wiekowym 25-59 z lekką przewagą widowni męskiej. Program dociera do 65% gospodarstw domowych w Polsce poprzez sieci kablowe, platformy cyfrowe, a w województwie dolnośląskim naziemnie cyfrowo poprzez lokalne MUXL1 oraz MUXL1.
Polonia1 to najstarsza komercyjna stacja telewizyjna w Polsce, działa nieprzerwanie od 1993r. Charakter stacji - ogólnorozrywkowy. Dużą cześć ramówki zajmują interaktywne programy rozrywkowe emitowane na żywo, poza tym seriale, telenowele. Polonia1 dociera do ponad 63% gospodarstw domowych w Polsce poprzez sieci kablowe oraz drogą satelitarną. Profil widza stacji to osoby powyżej 30 roku życia z miast z lekką przewagą kobiet.
Od września portfolio Polsat Media będzie liczyć 62 kanały telewizyjne.