JA+ Ubezpieczenia. Specjalna oferta ubezpieczeń dla klientów Cyfrowego Polsatu i Plusa

Data: 
17 sie 2016

Klienci Cyfrowego Polsatu i Plusa mogą już korzystać z unikatowej oferty ubezpieczeń gwarantowanych przez jednego z największych ubezpieczycieli na polskim rynku – ERGO Hestię. Od teraz ubezpieczenie samochodu, domu czy podróży będzie dostępne jeszcze szerzej – można je uzyskać w punktach sprzedaży Cyfrowego Polsatu i Plusa.

Grupa Cyfrowy Polsat we współpracy z Sopockim Towarzystwem Ubezpieczeń ERGO Hestia wprowadziła nową propozycję dla swoich klientów. „JA+ Ubezpieczenia” to pakiet produktów ubezpieczeniowych zaprojektowany przez ERGO Hestię specjalnie dla nowych lub obecnych klientów Cyfrowego Polsatu lub Plusa.

„JA+ Ubezpieczenia” to kolejny etap rozwoju naszego flagowego programu smartDOM. Cały czas pracujemy nad dodatkowymi korzyściami dla klientów, którzy wybierają nasze usługi” - mówi Justyna Kulka, Dyrektor Departamentu Zarządzania Ofertą Plusa i Cyfrowego Polsatu.„Ubezpieczenia doskonale wpisują się w założenia programu smartDOM, w ramach którego można w jednym miejscu u jednego dostawcy otrzymać najważniejsze usługi potrzebne dla całej rodziny i domu, uzyskując przy tym dodatkowe korzyści i oszczędności.”

Program smartDOM pozwala na korzystne łączenie wielu usług takich jak telefonia komórkowa i stacjonarna, Internet LTE, telewizja satelitarna, energia elektryczna czy usługi finansowe, dzięki czemu można płacić mniej za domowe rachunki i uzyskiwać duże oszczędności. Teraz został on poszerzony o ubezpieczenia. To pierwsza tego typu oferta na polskim rynku.

Od 17 sierpnia klientom Cyfrowego Polsatu i Plusa oferowane są trzy rodzaje ubezpieczeń:

  • majątkowe – ubezpieczenie mieszkania/domu, również z cesją na bank,
  • komunikacyjne – OC, AC, NNW oraz ASSISTANCE,
  • podróżne – koszty leczenia i NNW w podróżach zagranicznych.

Sprzedaż polis realizowana będzie w punktach sprzedaży Cyfrowego Polsatu i Plusa przez przeszkolonych w tym zakresie i certyfikowanych pracowników, a ochronę ubezpieczeniową realizować będzie ERGO Hestia.

„Przygotowując pakiet produktów ubezpieczeniowych dla klientów Plusa i Cyfrowego Polsatu, chcieliśmy z jednej strony zapewnić każdemu klientowi najwyższy standard ochrony, z drugiej jak najbardziej uprościć wybór odpowiedniego wariantu ubezpieczenia.” – wyjaśnia Renata Mordaka, Dyrektor Biura Bancassurance i Ubezpieczeń Masowych z ERGO Hestii. – „Jest to możliwe dzięki stworzeniu dedykowanego systemu i koncentracji oferty na zaspokojeniu najczęstszych potrzeb ubezpieczeniowych klientów. Takie rozwiązanie dzięki markom mtu24.pl i You Can Drive w przypadku ubezpieczeń komunikacyjnych czy dedykowanym ubezpieczeniom podróży i majątku w połączeniu z dostępnością punktów sprzedaży naszych partnerów w całej Polsce powoduje, że ubezpieczenia są dziś jeszcze łatwiej dostępne. Połączenie sprzedaży ubezpieczeń z ofertą innych usług dla gospodarstw domowych w ramach smartDOM to idealne zestawienie w obszarze działań affinity ERGO Hestii.”

Grupę ERGO Hestia tworzą dwie spółki ubezpieczeniowe: STU ERGO Hestia SA i STU na Życie ERGO Hestia SA. Oferują one ubezpieczenia dla klientów indywidualnych w zakresie ochrony majątku i życia, a także dla przemysłu oraz małego i średniego biznesu. Ubezpieczenia majątkowe oferowane są pod 4 markami: ERGO Hestia, MTU, mtu24.pl oraz You Can Drive. Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń ERGO Hestia powstało 25 lat temu i jest obecnie jednym z trzech największych towarzystw ubezpieczeń w Polsce. Grupie zaufało ponad 2,4 miliona klientów indywidualnych oraz firm reprezentujących mały i średni biznes, a także największe korporacje - ubezpiecza co drugą firmę z setki największych w Polsce. Głównym akcjonariuszem Grupy ERGO Hestia jest międzynarodowy koncern ubezpieczeniowy ERGO Versicherungsgruppe, należący do największego reasekuratora, Munich Re.

Kategoria: 
Ostatnia aktualizacja 17.08.2016