Volkswagen Touran CityLine trafił do zwycięzcy konkursu
Pan Robert Stępień z miejscowości Łysobyki, zwycięzca konkursu „Dni otwarte na nagrody”, odebrał w siedzibie Cyfrowego Polsatu nagrodę główną – samochód Volkswagen Touran CityLine. Do wielkiej akcji konkursowej, którą Cyfrowy Polsat przygotował we współpracy z kanałami grupy mediowej Viacom International Media Networks w Polsce, komediowym Comedy Central i dziecięcym Nickelodeon, zgłosiło się 30 tys. osób.
Aby wziąć udział w konkursie, wystarczyło w nie więcej niż 50 słowach dokończyć zdanie „Warto być abonentem Cyfrowego Polsatu, gdyż….” iwrzucić zgłoszenie do urny w Autoryzowanym Punkcie Sprzedaży Cyfrowego Polsatu.
O wygranej Pana Roberta zadecydowały walory artystyczne pracy oraz kreatywność odpowiedzi. Pan Robert zastosował się do wymogów regulaminu, ale postanowił odpowiedzieć na pytanie konkursowe… rymem.
- Praca zawierała wszystkie elementy odzwierciedlające wizję Cyfrowego Polsatu i wartości, które firma chce oferować abonentom w ramach swoich usług. Dodatkową cechą, która pozytywnie wyróżniła zgłoszenie pana Roberta spośród pozostałych, była ciekawa oprawa graficzna zawierająca elementy animacyjne – mówi Beata Białkowska, Dyrektor Marketingu w Cyfrowym Polsacie.
Pan Robert, na co dzień pracujący jako introligator w drukarni, po odbiór głównej nagrody przyjechał z żoną. O akcji Cyfrowego Polsatu rodzina dowiedziała się z Internetu i reklamy telewizyjnej: - Możliwość udziału w tym konkursie była kuszącą propozycją, zapowiadano tyle nagród, że nie sposób było nie wygrać chociaż kubka - mówił podczas uroczystego przekazania nagrody. - Zaryzykowaliśmy, liczyliśmy na telewizor, a tu taka niespodzianka!
Konkurs „Dni Otwarte na Nagrody” odbywał się między 29 sierpnia a 8 października ubiegłego roku w 800 punktach sprzedaży największej platformy satelitarnej w kraju. Dla uczestników przygotowano wiele nagród rzeczowych, wśród których, oprócz nagrody głównej – samochodu Volkswagen Touran City Line, znalazło się 100 telewizorów Samsung LCD HD, 1000 nagród w postaci zasilenia konta od Invest-Banku, 200 kart płatniczych tzw. prepaid do transakcji bezgotówkowych Invest-Banku i 8700 gadżetów. Wartość wszystkich nagród przekraczała 3 miliony złotych. Do konkursu zgłoszono 30 tys. prac.
Wiodącym partnerem akcji „Dni Otwarte na Nagrody” były kanały telewizyjne z portfolio Viacom International Media Networks – Comedy Central i Nickelodeon. Wybrane nagrody ufundowane zostały przez Ster Radom – partnera serwisowego Volkswagen, INVEST-BANK oraz Redefine – właściciela telewizji internetowej ipla. Za koncept oraz organizację konkursu odpowiada agencja Marketing House Sp.z o.o.