Powrót
icon

Specjalista ds. Serwisu Technicznego dla Biznesu

Polkomtel Sp. z o.o.

Aplikuj

Oferta ważna do

26.04.2024

Departament

Technika

Numer referencyjny

AK/BNUS/PO/2403

Lokalizacja

Warszawa

Opis stanowiska

  • Telefoniczna i mailowa obsługa awarii najważniejszych/ największych Klientów Grupy Polsat (problemy techniczne/ awarie);
  • Praca w trybie zmianowym;
  • Analiza zgłaszanych awarii;
  • Stałe monitorowanie zarejestrowanych zgłoszeń oraz informowanie Klienta o statusie zgłaszanej awarii;
  • Uruchamianie interwencji na wezwanie Klienta;
  • Całodobowy monitoring usług;
  • Kontakty z Działem Technicznym/Działem IT oraz innymi komórkami w grupie;
  • Kontakty zewnętrzne z partnerami krajowymi i zagranicznymi;
  • Uczestniczenie w procesie przeprowadzania planowanych prac na elementach sieci telekomunikacyjnej, koordynacja działań poszczególnych ekip wykonawczych w trakcie realizacji prac na obiektach, informowanie Klientów/ Partnerów o pracach;
  • Zgłaszanie sugestii i udział we wdrażaniu nowych rozwiązań mających ulepszyć pracę zespołu.

Nasze oczekiwania

  • Doświadczenie w pracy Call Center/ Obsługa Klienta;
  • Umiejętność nawiązywania relacji partnerskich z Klientem;
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera;
  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Umiejętność koncentracji i pracy w godzinach nocnych w związku ze zmianowym trybem pracy;
  • Umiejętność pracy w sytuacjach stresowych (duża ilość informacji w krótkim przedziale czasu);
  • Mile widziane wykształcenie techniczne, studenci kierunków (telekomunikacja, elektronika, informatyka lub pokrewnych).

Co oferujemy

  • Pracę na odpowiedzialnym stanowisku w największej Grupie Kapitałowej w kraju;
  • Dobrą atmosferę i przyjazne środowisko pracy;
  • Zdobywanie wiedzy oraz cenne doświadczenie;
  • Pakiet benefitów (MultiSport, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, oferty pracownicze).
Aplikuj