Powrót
Aplikuj
Opis stanowiska
Twój zakres obowiązków
- Zapewnienie ciągłości pracy systemów i aplikacji IT w trybie 7/24/365 rozwiązywanie codziennych problemów związanych z ich eksploatacją;
- Monitorowanie systemów komputerowych i procesów w nich przetwarzanych dla klientów;
- Rejestracja zdarzeń. Zapewnienie czasu reakcji na awarie na wymaganym poziomie;
- Wsparcie użytkowników oraz współpraca z dostawcami zewnętrznymi w zakresie wdrażania nowych rozwiązań oraz rozwiązywania bieżących problemów;
- Monitorowanie jakości usług, wykrywanie problemów, raportowanie poziomów świadczenia usług;
- Praca w dwóch centrach komputerowych (produkcyjnym i DRC-zapasowym).
Nasze oczekiwania
Nasze wymagania
- Wykształcenia na poziomie technik informatyk, studia wyższe (preferowany kierunek Informatyka);
- Znajomość systemów operacyjnych UNIX, Windows;
- Znajomość podstawowa procesów ITSM, ITIL;
- Dyspozycyjność i mobilność - praca w systemie 2-zmianowym (06:00-18:00 oraz 18:00-06:00);
- Zdolność analitycznego myślenia oraz umiejętność rozwiązywania problemów;
- Umiejętności przyswajania nowych technologii;
- Nastawienie na działanie zespołowe oraz budowanie pozytywnych relacji z innymi.
Co oferujemy
To oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Możliwość rozwoju zawodowego pod okiem ekspertów;
- Przyjazny tryb wdrożenia;
- Współpracę z osobami otwartymi i chętnie dzielącymi się wiedzą;
- Prywatną opiekę medyczną;
- Kartę Multisport;
- Ubezpieczenie na życie;
- Pakiet benefitów Grupy Polsat Plus (specjalne oferty na usługi Plusa, Cyfrowego Polsatu, Polsat Box, Netii i in.).