Powrót
Aplikuj
Opis stanowiska
- Przygotowywanie umów oraz innych dokumentów dla pracowników (m.in. aneksy, świadectwa pracy),
- Prowadzenie akt osobowych pracowników,
- Rozliczanie umów cywilno-prawnych,
- Rozliczanie czasu pracy,
- Rozliczanie wynagrodzeń i świadczeń z ubezpieczenia społecznego,
- Obsługa pracowników w bieżących sprawach z obszaru administracji personalnej,
- Aktualizacja danych w systemie kadrowo -płacowym,
- Mile widziana znajomość SAP.
Nasze oczekiwania
- Doświadczenie w prowadzeniu administracji kadrowej (teczki personalne, umowy, rozliczenia czasu pracy itp.)
- Gotowość do poszerzenia umiejętności o rozliczanie wynagrodzeń,
- Znajomość przepisów prawa pracy oraz przepisów prawa w zakresie kadr/płac/ubezpieczeń społecznych,
- Umiejętność opracowywania raportów z wykorzystaniem MS Excel,
- Efektywna organizacja zadań również pod presją czasu,
- Umiejętność dobrej współpracy z klientami wewnętrznymi,
- Rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz samodzielność w działaniu,
- Dokładność, systematyczność z dbałością o terminy, dyplomacja.